true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
شنبه‌های ورزشی دشتستان بزرگ؛

دشتستان  بزرگ- اصغر شعبانی: مهمترین جمله انگیزشی هفته ای که گذشت با تقدیر از مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر که پیشنهاد داده یکی از میادین بوشهر به نام مهدی طارمی نامگذاری شود!!! ، اختصاص دارد به حمزه امین نژاد !

بخشدار تازه مسئولیت گرفته در سعدآباد در نشست با بانوان فعال اجتماعی اظهار داشته : فضای فعالیت‌های ورزشی برای بانوان سعدآباد فراهم می‌شود .

بنظر می رسد ایشان از وضعیت ورزشِ شهرستان و سعدآباد خبر ندارند! جناب آقای امین نژاد ، ای کاش می گفتید روی چه حساب و کتاب و با چه دو دو تا چهارتا کردنی اینچنین بانوان علاقه مند به ورزش را در بخشی که مسئولیت دارید امیدوار نموده اید ؟! لازم است در این خصوص نکاتی را بیان کنم تا بیشتر به متنِ موضوع به این مهمی بپردازید .‌‌‌.‌‌.

جناب آقای امین نژاد

عالم و آدم مطلعند که متأسفانه ورزش دشتستان روزهای خوبی را سپری نمی کند . مدیریت ورزش و ساختارهای موجود دارای اشکالاتی جدی است .(کاری به افراد ندارم اگر چه در این زمینه نیز حرف های زیادی برای گفتن است) . این موضوع در بخش ها و روستاها بیشتر مشاهده می شود ! کدام هیئت ورزشی در سعدآباد فعالیت سابق را دارد ؟ اصلاً کدام هیئت را سراغ دارید که فعال هست و ورزشکارانی را رهبری و مدیریت می کند ؟ چند ورزشکار سازمان یافته در سعدآباد وجود دارد ؟ چند باشگاه ورزشی را می توانید بشمارید که در مسیر گسترش ورزش سعدآباد تلاش می کنند ؟ چه تعداد جوانِ ورزشکاری را سراغ دارید که با وجود صدها مشکل و گرفتاری به تنهایی به ورزش مشغول است و یا ورزش را در فضاهای ورزشی مناسب و در خور شأن دنبال می کند ؟ آیا بودجه و اعتباراتی وجود دارد که به ورزش های همگانی که به سلامت مردم و جامعه ارتباط مستقیم دارد کمک کند ؟

جناب آقای سرپرست بخشداری :

جامعه ی بانوان سعدآباد که کم نیز نبوده و نیستند را امیدوار کرده اید اما باید قبول کنید که زمان مناسبی را برای بیان این موضوع فوق العاده مهم انتخاب نکرده اید ! دلایل بیشماری نیز وجود دارد .‌ بخشی از آن به بودجه و پول و اعتباراتی برمی گردد که برای تعمیر و بازسازی اماکن ورزشیِ سعدآباد می بایست به صورت فوری واگذار گردد و کارهای نوسازی انجام شود . بخشی از آن نیز برای خرید تجهیزات ورزشی مورد نیاز است اما نکته ی مهم این است که باید تلاش شود تا ورزشکاران سازماندهی شده و برای فعالیت های ورزشی آماده باشند .خصوصاً بانوانی که باید فضای امن و مناسبی فراهم شود تا با مربیانی از جنس خود ورزش کنند ! شاید برخی مسائل به صورت مستقیم به جنابعالی برنگردد اما مطابق با وعده ای که داده اید باید تصمیمات مهمی اتخاذ نمایید . جلسات و نشست های متعددی را با ورزشکاران ، مربیان و باشگاه داران و گروه های ورزشی بگیرید . مسئولیت ها را تقسیم و شرح وظایف را مشخص کنید . صحبت ها و دغدغه های ورزشکاری که ورزش را به قول معروف (ول) کرده و دل و دماغی برای حضور در رقابت های ورزشی ندارد را بشنوید و بهترین تصمیم را بگیرید . از محل بودجه های فرهنگی شهرداری و رایزنی و درخواست از فرمانداری دشتستان تجهیزات مورد نیاز آنها را خریداری و در اختیارشان بگذارید . با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود و با حرف کار پیش نمی رود باید بسم الله گفت و وارد گود شد . ببینیم چه می کنید …

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader