true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/ نامه سرگشاده یه دشتستانی به مسئولین:

دشتستان بزرگ-مجتبی سعادتی: قابل توجه مسؤلین محترم شهرستان دشتستان، استادیوم بزرگترین شهرستان استان بوشهر فاقد روشنایی می باشد و پارس برازجان بدلیل نبود روشنایی نتوانست میزبان مسابقات کشوری باشد.

به گزارش دشتستان بزرگ، در سالی که استارت آن با حذف و جریمه سنگین تیم هندبال شهر برازجان استارت خورد، شنیدیم تیم پارس برازجان به علت نبود روشنایی ورزشگاه نمی تواند میزبان تیم سپاهان اصفهان باشد و باید بازی خود را در شهر بوشهر برگزار کند.
در این سالها برای شخص بنده و خیلی از دوستان در مورد ورزش این شهر سؤال‌های بسیار زیادی مطرح شده است که تا کنون هیچ مسئولی پاسخگو نبوده.

مسئولین ورزشی و غیر ورزشی، خواهشا یک بار تاریخ ورزش این شهر را ورق بزنید و جایگاه ورزش این شهر را از قدیم تاکنون مطالعه بفرماید، بازیکنان ورزشی ملی پوش و لیگ برتری را ببینید و شاهد باشید پارس برازجان به فینال لیگ برتر نونهالان کشور راه یافته است.

ورزشگاه تختی برازجان در گذشته جزء بهترین استادیوم‌های کشور بوده اما امروز نمی‌تواند میزبان مسابقات کشوری باشد چون ورزشگاه نور کافی ندارد!

برخی از دوستان میگویند ۲سال است که نامه نگاری انجام شده ولی به نتیجه نرسیده است، من هم مثل دیگران باور می‌کنم.

هزینه نصب پروژکتور چقدر می باشد؟ اگر تیم پارس مثل سال گذشته به همین دلیل میزبانی را از دست داد و به فینال نمی‌رسیدند چه کسی جوابگو بود؟ مقصر کیست؟
آقایان محترم پارس در شرایطی به فینال راه یافت که یک تیم صنعتی بنام سپاهان اصفهان را شکست داده و در فینال میزبان تیم فولاد خوزستان قرار گرفته است.

همه ماها و شما عالیجنابان می‌دانیم پارس یک تیم شخصی می باشد با تمام این شرایط پارس نمی‌تواند میزبان مسابقات در خانه خود باشد چون خانه وی نور ندارد.

مسئولین محترم، اگر ورزشی هستید خوب می‌دانید هزینه تیم داری چطور و چگونه و چقدر می‌باشد و اگر ورزشی نیستید لطف کنید استعفا بدهید و سکان ورزش این شهر را بدست اهلش بدهید تا حداقل لامپی برای ورزشگاه خریداری کند.

جناب آقای بنافی فرماندار محترم شهرستان دشتستان عاجزانه خواهش میکنم برای پیشرفت ورزش شهرستان از مشاوران قوی که هیچ پست و منسبی ندارند استفاده نمایید
شاید شاید شاید……

دیدگاه ها

یک پاسخ به “سوختن شانس میزبانی مسابقات کشوری به دلیل نداشتن نور کافی!”

  1. ناشناس گفت:

    وقتی شخصی که از شغل قبلی خودش به دلیل …. اخراج شده، سکان دار ورزش شهرستان میشود، خود بخوان حدیث…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader