true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
شهردار شبانکاره در گفتگو با دشتستان بزرگ خبر داد:

دشتستان بزرگ: شهردار شبانکاره اظهار داشت: شاخص هایی را برای رشد و توسعه شهری در نظر گرفته و برای توسعه و بهبود فضای سبز، مبلمان شهری و اصلاح نقاط حادثه خیز تلاش های لازم را داشته ایم.

به گزارش دشتستان بزرگ، سجاد ستوده منش افزود: در دهه فجر سال جاری چمن مصنوعی را اصلاح کرده و در بحث توسعه فضای سبز در دو سال گذشته پارک های محله ای را به اتمام رسانده‌ایم، در حال حاضر ۲ پارک دیگر را در دست اجرا داریم.

ستوده منش اضافه کرد: توسعه متوازن در شهر شبانکاره را مد نظر قرار داده ایم، خیابان جدیدی را در دست تملک داریم که ۸۰ درصد آن انجام و با اجرای آن، فضای بهتری برای آرامگاه این شهر ایجاد خواهد شد.

شهردار شبانکاره تصریح کرد: به زودی روستای ذکریایی را به شهر شبانکاره وصل کرده و ساخت راه اتصال را آغاز کرده ایم، انقلاب خوبی در بحث مبلمان شهری داشته و جز ۳ خیابان این شهر، تمامی خیابان ها در دست سنگ فرش شدن است، اگر چالش های جانبی را نداشته و مشکلات برطرف شود، پیشرفت خیلی خوبی در سال آینده خواهیم داشت.

ستوده منش خاطرنشان کرد: مشکلی اصلی شهر ما، طرح جامع شهر بوده که ۱۴ سال با آن مواجه هستیم و امید است با پیگیری های فرمانداری شاهد برطرف شدن آن باشیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader