true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/ پیگیری یک سوژه؛

دشتستان بزرگ: چندی پیش پایه های روشنایی واقع در بلوار معلم شهر برازجان برداشته شد، این در حالی است که چنین مسئله ای دقیقا چندماه پیش بر سر پایه های روشنایی واقع در بلوار در خیابان حسین آباد این شهر پیش آمد و این عامل، یعنی نبود روشنایی مناسب در این خیابان موجب حادثه شدید رانندگی و در نهایت مرگ یک جوان شد، مرگی که خانواده ای را داغدار و کودکی را یتیم می کند، حادثه ای که عاملین آن را نمی توان بخشید و قطعا باید تمامی آنان پاسخگو باشند.

گویا چنین مسائلی در برازجان به حدی عادی شده که هیچ مسئول و یا مدیری دیگر مورد محاکمه قرار نمی‌گیرد و حتی کسی جرات نمی کند به برقی ها بگوید بالای چشم شما ابرو است و قدرت آنها در برازجان به حدی بوده که برای عرض اندام کردن نیز کاملا خودسرانه برای خاموشی طولانی مدت خیابان های سطح شهر تصمیم گرفته و خود را مانند قدرت برتر منطقه می بینند!

حال مدت زیادی از برداشتن شبانه پایه های روشنایی فرسوده برق در بلوار معلم نگذشته است که باز هم به طور شبانه و کاملا محرمانه و باز هم به طور شبانه! پایه های دور انداخته شده و فرسوده را برگردانده و در خیابان چمران نصب کرده تا همان طور که خیابانی را به طور کامل به قبرستانی برای مردم تبدیل کرده بودند، خیابانی را نیز دو برابر روشن کرده که البته چنین اقدامی توسط تیر برق های فرسوده از اداره برق اصلا دور از انتظار نیست! این در حالی است که شبکه انتقال و تجهیزاتی نظیر تیرهای برق را می‌توان از زیرساخت های مهم شهری دانست که با گذشت زمان و اتمام عمر مفید، نیاز به نوسازی، تعویض و به روز رسانی آن از ضرورت ها است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader