true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ- مدیر برق شهرستان دیلم از اجرا طرح بهارستان با هدف اصلاح و بهینه سازی شبکه روستاهای حصار، گاودار، کنار کوه و بنه اسماعیل خبر داد.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، ایرج خدری در توضیح طرح بهارستان اظهار کرد: در این طرح یکهزار و ۴۰ متر شبکه فشار متوسط و فشار فشار ضعیف اصلاح و بازسازی شده است.

وی بیان کرد: در طرح بهارستان همچنین ۱۳۶ اصله پایه برق فرسوده تعویض و ۲ دستگاه ترانسفورماتور نصب شده که مجموع اعتبار طرح ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان گزارش شده است.

خدری ادامه داد: کل پروژه های توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی برق دیلم در سال جاری از محل اعتبارات داخلی شرکت ۲۷۷ بوده که با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان انجام شده است.

وی اظهار کرد: در شهرستان دیلم همچنین ۲۰ کیلومتر خط برق روستاها بازسازی، تعداد ۴۰ پایه فرسوده تعویض و در کل ۷دستگاه ترانس نصب شده است.

خدری افزود: در طرح برقرسانی به مسکن‌های ملی ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و یکدستگاه ترانس ۳۱۵ با اعتبار ۸۰۰ میلیون انجام شده است.

وی یادآور شد: در مورد شاخص‌های مدنظر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اکنون شهرستان دیلم در وصول مطالبات ۹۶ درصد و تلفات ۸درصد و نرخ خاموشی شهرستان ۷۶دقیقه در سال است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader