true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار دشتستان در گفتگوی اختصاصی با دشتستان بزرگ تاکید کرد:

دشتستان بزرگ: فرماندار دشتستان اظهار داشت: یکی از کارهای اساسی ما در دهه فجر، ارائه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم است، این مردم بوده که انقلاب، راه امام و شهدا را با بودن در کنار ما تضمین می کنند.

به گزارش دشتستان بزرگ، احمد بنافی در حاشیه افتتاح و شروع به فعالیت پروژه های بخش شبانکاره اظهارداشت: برای پیشرفت، برنامه‌ریزی، انگیزه، جدیت و اهتمام نیاز است، باید تلاش کنیم که سیمای شهر شبانکاره را با مبلمان های جدید بروز و جهت مواجهه با سیلاب، برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم، ضرورت دارد برای آب های سطحی تدابیر لازم را اندیشیده شود، آسفالت کوچه ها، پارک های محله ای و پروژه های اجرا شده در شبانکاره نیاز بوده و امید است ادامه پیدا کند.

وی افزود کرد: دیوارنگاری ها و نظافت محیط روستای لایپه، نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارد، در دهه فجر سال جاری، ۶۲۴ پروژه عمرانی و اقتصادی داشته ایم، ما هم در تلاش بوده که در کنار ظرفیت بزرگی که خلق شده کمک کنیم.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: اعتباراتی در اختیار فرمانداری بوده و ما نیز متوازن آن را توزیع کرده ایم، هر نقطه ای از شهرستان را بر اساس اولویت دیده و تمامی نقاط را بازدید کرده تا کمبود ها را پیدا کنیم.

بنافی خاطر نشان کرد: مطالبات در سقف قرار داشته و کارها باید بر اساس اولویت ها پیش برود، تحولی با برنامه ریزی اتفاق افتاده و نتایج بسیار خوبی را در آینده خواهد داشت، منابع در اختیار دولت، محدود بوده و ما نیز ۶۰ دستگاه اجرایی داشته بنابراین باید مطالبات را منطقی تر کرده و برای مردم شفاف سازی صورت گرفته که دولت در زمینه های مختلف قصد انجام کار را دارد.

وی تصریح کرد: گوشه گوشه ی شهرستان عقب ماندگی های بسیاری وجود دارد، باید مردم را به این باور رسانده که گوشی برای شنیدن وجود دارد و تلاش خود را انجام می دهیم، جهاد سازندگی در گذشته بسیار با ارزش بوده و حذف آن اشتباهی بود که در حال حاضر، راهداری مجری جایگزین کارها است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader