true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ- حسین سوزنده: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در پاسخ به دشتستان بزرگ در خصوص وضعیت آب شهرستان گفت: وضعیت آب دشتستان ۲۵ درصد ارتقا یافته است، دشتستان، شهرستانی بزرگ بوده و جمعیت زیادی دارد با این وجود باید پاسخگوی رسانه ها باشیم، کمبود داروها و شیرخشک را مردم از طریق سامانه ۱۹۰ پیگیری کنند.

ماریا خویش دوست اضافه کرد: مجوز داروخانه شبانه روزی را برای بخش های ارم و بوشکان گرفته ایم، وحدتیه، سعدآباد و … مجوز داشته اما استقبالی از راه اندازی داروخانه های شبانه روزی در این بخش ها نشده است، در مراکز جامع سلامت داروها را در شهرهای مختلف گذاشته ایم، اگر مشکلی وجود داشت، مردم می توانند در سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

وی ادامه داد: در بحث جمعه بازار نیز فضا را جابجا کرده و نواقص بهداشتی را پیگیر هستیم، در خصوص پسماند عفونی اولین جا در استان بوده که امحای آن را شروع کرده ایم، بین شرکت قبل و جدید فاصله ای ایجاد شده که با همکاری شهرداری جمع آوری و امحا صورت گرفت، هفته گذشته قرارداد با شرکت جدیدی برای جمع آوری و امحا بسته شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ادامه داد: کلینیک دیابت جزو برنامه های ما بوده که کمیته هایی تشکیل می شود، از ابتدای مهر پیاده روی ها را در بحث ایجاد نشاط خواهیم داشت، گرمای هوا دست ما را در تابستان می بندد.

خویش دوست خاطرنشان کرد: در خصوص کارتخوان مطب ها اگر مشکلاتی وجود داشته شکایت ها باید انجام شده تا ما نیز پیگیری کنیم.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “مشکل امحای زباله های عفونی حل می شود/ تخلف پزشکان در عدم استفاده از کارتخوان را گزارش دهید”

  1. یک شهروند گفت:

    الان اینا کدومش حل مشکل بی ؟؟ !! مدیریت شبکه بهدشت فقط در حد مصاحبه است ؟؟ ایهالناس تا کی روابط و انجمن های اخوت ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader