true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: فرماندار دشتستان در نشست ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: تمامی دستگاه ها و ادارات، برنامه های خود را در اختیار ما قرار داده تا در دفترچه قرار بگیرد، کمیته امنیت در راس تمامی برنامه ها بوده و برای همه برنامه ها، هماهنگی لازم انجام شود.

احمد بنافی افزود: آزین بندی در مدارس باید اجرایی شده و برنامه های خوبی را در مدارس شاهد باشیم، ۱۱ هزار رای اولی داشته که باید برای آنها نیز برنامه ریزی لازم انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: کمیته زیباسازی با همکاری مجموعه شهرداری‌ها، دهیاری ها و دستگاه های اجرایی مسئول تشکیل و دستگاه های اجرایی، آزین سازی را برای دهه فجر انجام دهند، از تاریخ هشتم بهمن نیز شروع کارها انجام و بازرسی ها برای گزارش درباره آزین بندی به طور مرتب انجام می شود.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: در حوزه پروژه های عمرانی و اقتصادی، برنامه ریزی جدول زمانی برای پروژه های شاخص و عادی، به تفکیک و میزان کلنگ زنی ها و افتتاحیه ها مربوط به دهیاری ها، شهرداری ها و دستگاه های اجرایی در اختیار بخشداران قرار می گیرد.

بنافی اذعان داشت: در بحث کمیته بسیجیان نیز سپاه متولی بوده و برنامه های گوناگونی در سطح بخش ها شاهد هستیم، برنامه ۱۲ بهمن بسیار بزرگ بوده و همه دستگاه ها باید به سپاه کمک کنند، ۴ دانشگاه کشاورزی، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی برنامه های فرهنگی در شان دانشجویان را داشته باشند.

وی افزود: در حوزه ورزش نیز کارهای مهمی انجام خواهد شد و حتما جشنواره های ورزشی را باید در برنامه داشته و بازی های مختلف به طور ویژه دیده شود، در حوزه بانوان نیز چند کار خوب صورت گرفته و شاهد اجرای آن باشیم.

فرماندار دشتستان ادامه داد: برای پروژه های مورد نظر، بنر زده شده و در دید عموم قرار گرفته شود، دهیاری ها در ورودی روستاها و شهرداری ها در نقاط مختلف شهر، بنر های بزرگ را نصب کنند.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان نیز در این نشست گفت: با توجه به شرایط خاص سال کنونی، برنامه های دهه فجر باید با شکوه خوبی برگزار شود، با توجه به بحث انتخابات در کشور، برنامه ها را به سمت نشست های بصیرتی برده و بیش از ۲۵۰ برنامه را در سطح شهرستان داشته که با شکوه خاصی انجام می شود.

به گزارش دشتستان بزرگ، سرهنگ بناری افزود: روز ۱۲ بهمن رژه موتوری را داشته و اعزام اردویی به مناطق جنگی، تجدید میثاق با شهدا را داریم.

وی ادامه داد: کمک کنیم با توجه به حماسه بزرگ انتخابات، تا آنجایی که می توانیم با استفاده از نشست بصیرتی و روشنگری لازم، حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را داشته باشیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader