true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ- حسین سوزنده: فرماندار دشتستان اظهار داشت: امام به ما یاد داد اگر می خواهیم بزرگ شده و پیروز شویم باید روی پای خود ایستاده و اصل خودکفایی را در نظر بگیریم.

به گزارش دشتستان بزرگ: احمد بنافی افزود: امام ایستاد و انقلاب را ترویج کرد، امام هنر خود را نشان داد، مسیر پیشرفت ما از مکتب امام و انقلاب بوده که دولت سیزدهم نیز با آن که مشکلات بزرگی داشته کار خود را با تکیه بر خدا و انبیاء شروع کرد، به دولت کار و فعالیت تبدیل شد، در دشتستان نیز همین گونه بوده است، حاشیه ها را کنار گذاشته و بر روی مساعل تمرکز کرده تا گره ای از مشکلات مردم را باز کنیم، ما به دنبال آن هستیم که از همه ظرفیت های موجود استفاده کرده تا کارها را به جلو ببریم.

وی ادامه داد: دشتستان یک دهه فجر بی سابقه را تجربه کرد و ۶۲۴ پروژه عمرانی و اقتصادی را اجرائی کرد و در هیچ دوره ای سابقه نداشت.

وی ادامه داد: خدمت به مردم را برای خود تکلیف شرعی دانسته و خود را خادم و نوکر مردم می دانیم، انتخابات پیش رو بسیار مهم بوده و حضور حداکثری مردم برای آینده ی روشن می تواند بسیار تاثیرگذار بوده و تضمین کننده آینده ای روشن است که برای داشتن آن نیاز به پشتیبانی، انسجام و خلق حماسه داریم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: راه رسیدن و حرکت به سمت قله که مقام معظم رهبری فرموده حضور و دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات است، سرزمین ما بزرگ بوده و اسلام به عنوان قدرت درونی بر سرزمین ما سایه افکنده است، باید متکی به ظرفیت های درونی که همان نخبگان، مردم و جوانان بوده باشیم تا زمینه ساز منجی عالم بشریت باشیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader