true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: مسابقات والیبال دهه فجر دشتستان باحضور ۳۰ تیم و با همکاری مشترک بسیج ورزشکاران و هیئت والیبال این شهرستان در محل سالن ورزشی شهدای بسیج برگزار خواهد شد.

به گزارش دشتستان بزرگ، مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت جوادالائمه (ع)شهرستان دشتستان هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت دهه مبارک فجر برشمرد و گفت: ایجاد بستری مناسب جهت ارتقای فضایل اخلاقی، فرهنگی و استعدادیابی در بین نوجوانان و جوانان شهرستان است که بمدت چهار سال، کم فروغ شده بود.

سروان قاسم کاویانی ضمن دعوت از همه ورزشکاران در مسابقه جام فجر افزود: این مسابقات به صورت رایگان برگزار خواهد شد و هیچ هزینه ای از تیمهای شرکت کننده اخذ نمی گردد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه دشتستان دارای ۱۰ سالن در بخش ها و شهر دارد که تمام آنها جهت امور ورزشی در اختیار ورزشکاران فعال می باشد.

کاویانی ادامه داد: در این مسابقات ۱۰ تیم از ادارات شهرستانی بصورت باشگاهی و محلی و ۱۰ تیم نیز از پایگاهای مقاومت بسیج حضور خواهند داشت.

سرپرست هئیت والیبال شهرستان نیز گفت: استقبال زیادی از مسابقات والیبال جام فجر صورت گرفته و اهداف این مسابقات شناسایی و استعدادیابی ورزشی درسنین پایین و شناسایی بازیکنان مستعد می باشد.

حسن قصاب افزود: از روستاهایی که کسی کمتر اسم آنها را شنیده است، بازیکن به تیم ملی دادیم و بسیاری از بازیکنان نیز توانستند لباس تیم ملی کشورمان را بپوشند.

لازم به دکر است، این دوره از مسابقات در ۱۱ بهمن ماه در سالن ورزشی شهدای بسیج شهرستان دشتستان برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader