true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/ در آستانه تحولات هیئت رئیسه شورای شهر برازجان (۱):

دشتستان بزرگ: شاید این روزها یکی از مباحث مطرح شده در برخی از محافل اجتماعی و عمومی شهر برازجان، هیئت رئیسه جدید شورای این شهر باشد، یک سال دیگر از عمر ۴ ساله ی اعضای شورا با سکان داری مهدی بهبهانی پشت سر گذاشته شد.

به گزارش دشتستان بزرگ، هیئت رئیسه جدید نیز نکات مهمی را در راستای خدمت رسانی به شهروندان برازجانی باید مدنظر داشته باشد، اگر قصد ورود به جزئیات را داشته باشیم، می توان به اهمیت بالای کمیسیون های خدمات شهر، ماده ۱۰۰، فرهنگی و…، ریاست و نایب رئیسی اعضای شورا در سال پیش رو و البته گل سر سبد تمامی این رویدادها، که همان مخالفت با فعالیت شهردار کنونی، موافقت و همکاری طی سال آینده با فعالیت مرتضی قدوسی و یا معرفی گزینه های مدنظر اعضای شورا جهت جایگزینی شهردار برازجان و در نهایت استیضاح آقای شهردار اشاره کرد.

مرتضی قدوسی شهردار منتخب اعضای شورا بوده و تا زمانی که عبدالمحمد کاظمیان، مهدی بهبهانی، محراب بنافی، مصیب غریب زاده، ارسطو قائدی، وحید مصدق و صدیقه مهدویان تصمیم بر ماندگاری وی بر مسند قدرت داشته باشند، گزینه های جدید نیز باید برای رایزنی و رسیدن به صندلی شهرداری، تلاش خود را انجام دهند.

اما درست زمانی که هیئت رئیسه جدید شورای شهر انتخاب شود، تلاش گزینه های جدید برای جایگزینی قدوسی نیز قوت گرفته و هر کدام از اعضای شورا به دنبال گزینه بهتر برای خدمت رسانی به مردم خواهند بود.

حال شنیده ها حکایت از تغییر روند هیئت رئیسه جدید شورا برای سال آینده را داشته و گویا گزینه های جایگزینی قدوسی نیز ضمن رایزنی با اعضای شورا در تلاش برای رقم خوردن اقبال خود در پست مدیریت شهری بوده تا شاید قدوسی را کنار زده و خود ساختمان آجری شهرداری را مدیریت کنند.

گزینه هایی که برخی از آنها سابقه فعالیت در شورای شهر بوشهر، معاونت های گوناگون در شهرداری برازجان و حتی مدیر اجرایی در شهرداری شیراز را در کارنامه کاری خود دارند.

علی صفدری و امرا… عباسی از گزینه های بومی اعضای شورا برای جایگزینی مرتضی قدوسی بوده و حکایت های گوناگونی از رایزنی برخی از اعضای شورا برای این افراد به گوش رسیده است.

هر دو سابقه معاونت و یا سرپرستی شهرداری برازجان را داشته اما علاوه بر موافقین خود، مخالفین و منتقدانی نیز در شورای شهر داشته که کار را برای آنها سخت تر کرده است.

در مطلب منتشر شده در روزهای آینده، جزئیات بیشتری در خصوص مخالفت و موافقت اعضای شورای با مرتضی قدوسی، گزینه های مدنظر اعضای شورا برای جایگزینی شهردار کنونی و… نگارش و منتشر خواهد شد.

دشتستان بزرگ برای اعضای شورای اسلامی شهر برازجان، در راستای خدمت به شهروندان برازجانی، آرزوی توفیق بیش از پیش را دارد.

دیدگاه ها

3 پاسخ به “آیا قدوسی از شهرداری برازجان می رود؟+ گزینه های احتمالی”

  1. شهروند گفت:

    من به عنوان یه شهروند حتی یک درصد از کارای ایشون رو هم قبول ندارم، آین همه پولی که میاد تو شهرداری باید اینجوری هزینه بشه؟ جزئیات رد باید بگم؟؟؟

  2. ahanm گفت:

    یکی از بهترین شهردار ها بوده آقای قدوسی.. و ننگ بر کسی باد که برای پیشرفت شهر و برکناری قدوسی تلاش می‌کنه

  3. همشهری گفت:

    ویران کردن شهر و قطع و نابودی درختان و فضای سبز در کارنامه ایشان خواهد ماند وکارگر و سالمندی که در به در دنبال سایه ای در این گرما میگردد و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader