true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: شهردار برازجان گفت: در دهه فجر ۵۰ پروژه با اعتبار ۱۶۱ میلیارد تومان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی می شود.

مرتضی قدوسی ضمن تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد پروژه های افتتاحی را ۳۰ و پروژه های کلنگ زنی را ۲۰ پروژه بیان و اظهار کرد: اعتبار پروژه های افتتاحی ۱۰۰ میلیارد تومان و پروژه هایی که در این دهه آغاز عملیات اجرایی خواهند شد ۶۱ میلیارد تومان است.

قدوسی با تشکر از تدبیر و حمایت شورای اسلامی شهر برازجان در پیشرفت شهر و انجام پروژه ها، افزود: همکاری شوراییان باعث افزایش سرعت اجرا و تکمیل پروژه ها شده که این مهم رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.

شهردار برازجان با اشاره به اتمام بهسازی بلوار جمهوری اسلامی در محله حسین آباد، محرومیت زدایی از محلات کم برخوردار شهر را از اولویت فعالیت خود قرار داد و بیان کرد: تمام تلاش و توان خود جهت ساماندهی این محلات را بکار خواهم گرفت.

وی از اجرای دیوار حفاظتی و ساماندهی رودخانه های فصلی این شهر به میزان ۱۲ کیلومتر طول خبر داد و افزود: روکش آسفالت و بهسازی بلوار جمهوری اسلامی، احداث زمین چمن مصنوعی در محلات علی آباد، فاز دو امام و اکبر آباد، بهسازی بلوار مولوی، بهسازی و احداث فضای سبز شهری به میزان ۱۳ هزار متر مربع، آسفالت معابر شهری به میزان ۱۳۰ هزار متر مربع، پیاده روسازی خیابان های سطح شهر به میزان ۴۷ هزار متر مربع و ساماندهی کانال دفع آب های سطحی و پل های ورودی معابر به میزان ۳ هزار متر طول از جمله پروژه های افتتاحی شهرداری در دهه فجر هستند.

قدوسی افزود: عملیات اجرایی پروژه های تعریض پل والفجر، احداث دیوار حفاظتی رودخانه های فصلی کوی پردیس و شهرک شهید بهشتی، احداث فرهنگسرا در کوی علی اباد و کوی پردیس، روکش آسفالت خیابان ۵۰ متری (بلوار سعادت) و آسفالت معابر شهری و پیاده رو سازی خیابان های سطح شهر آغاز خواهد شد.

شهردار برازجان؛ در آخر از تلاش ها و حمایت های نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دشتستان و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader