true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: مسئول مرکز دامپزشکی بخش ارم در گفتگو با دشتستان بزرگ از واکسیناسیون رایگان دام های این بخش در نیمه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش دشتستان بزرگ٬ ضمن تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت یاد آورفداکاریهای فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری ،شهیدان بزرگ،رجایی و باهنر است این روز بزرگ را خدمت تمامی هم میهنان عزیز می باشد.

وی ادامه داد: در نیمه اول سال جاری خدمات و اقدامات متنوعی جهت دامداران بخش ارم انجام شده است.

مسئول مرکز دامپزشکی بخش ارم با اشاره به واکسیناسیون آبله بزی ۱۵ هزار و ۳۲۶ راس دام در این مدت٬ اذعان داشت: واکسن آبله گوسفندی به تعداد ۱۰۴۶۶راس٬ واکسن ppr به تعداد۰۰۰ ۶۱ راس٬ واکسن تب برفکی گوسفندی به تعداد ۵۱۸۴راس و واکسن تب برفکی گاوی به تعداد ۴۷۰راس انجام شده است.

نیایش خاطر نشان کرد: همچنین واکسن بروسلوز (تب مالت )در بره و بزغاله به تعداد ۱۵۳۲۶راس دام٬ واکسن بروسلوز گاوی به تعداد ۵۰۲ راس٬ واکسن هاری در سگ به تعداد ۱۰۸ قلاده٬ سمپاشی دام به تعداد ۳۷۶۰۷ راس و سمپاشی جایگاه دام ۳۱۹۹۵مترمربع انجام شده است.

وی با اشاره به حضور عشایر در نیمه دوم سال به این بخش اظهار امیدواری کرد: این فعالیت ها و خدمات های رایگان در نیمه دوم سال هم هست بعد از ورود عشایر ان عزیز در اختیارشان قرار داده می شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader