true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر نام نویسی ۷۴۶ نفر در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان بوشهر تا پایان وقت دومین روز برای انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد.

نام نویسی ۷۴۶ داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان بوشهربه گزارش دشتستان بزرگ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه استان بوشهر دارای ۴۰۰ روستا و ۳۷ شهر است اظهار داشت: با آغاز ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر  و روستا ۱۰ فرمانداری و ۲۴ بخشداری ثبت نام از داوطلبان را آغاز کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه استقبال از ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر  و روستا در استان بوشهر قابل توجه است تصریح کرد: تا پایان وقت دومین روز نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۷۴۶ نفر در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان بوشهر نام‌نویسی کرده‌اند.
دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه بیش از ۹۳ درصد از ثبت نام کنندگان مرد هستند تصریح کرد: از۷۵۶ داوطلب ثبت نام شده تعداد ۶۲ نفر زن و ۶۸۴ نفر مرد هستند.
موسوی با بیان اینکه استقبال ثبت نام داوطلب شورا در روستاها بیش از شهرها ثبت شده است افزود: از ۷۴۶  نفر ثبت نام شده  ۴۸۷ نفر از داوطلبان در روستاها و ۲۵۹ نفر هم در شهرها ثبت نام‌ کرده‌اند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به اینکه  از میان داوطلبان شورای اسلامی روستاها، ۴۶۲ نفر مرد و ۲۵ نفر زن  هستند گفت: از بین داوطلبان شورای اسلامی شهرهای استان بوشهر نیز ۲۲۲ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند.
وی، شهرستان‌های دشتستان، جم و تنگستان را بیشترین داوطلب ثبت نام  شورا دانست و  تصریح کرد: استقبال داوطلبان برای ثبت نام بسیار مطلوب است و از علاقه‌مندان به حضور در این عرصه تقاضا می‌شود ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند.
موسوی با بیان اینکه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان بوشهر از ساعت ۸ تا ۱۶ آماده ثبت نام داوطلبان هستند تاکید کرد:  با توجه به اینکه ثبت نام از داوطلبان شوراها  تا ششم فروردین ادامه دارد بهتر است برای پیشبرد سریع‌تر کارها متقاضیان روزهای نخست به محل‌های نام‌نویسی مراجعه کنند زیرا این فرصت تمدید نمی‌شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader