true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
دشتستان بزرگ-عباس راستی-علیرضا رهسپار: پایگاه خبری تحلیلی دشتستان بزرگ طی روزهای سه شنبه, به معرفی هنرمندان این شهرستان پرداخته و گوشه ای از زندگی و سوابق کاریشان را منتشر می کند.
در این هفته به معرفی یکی از اهالی هنرهای تجسمی دشتستان بزرگ می پردازیم.
 

مروری بر زندگی سعید جوانمرد
هنرمند هنرهای تجسمی (نقاش – کاریکاتوریست ) 
 
سعید جوانمرد از هنرمندان خوش ذوق, با استعداد و پر تلاش برازجانی در رشته طراحی, نقاشی و کاریکاتور،  در تاریخ ۱۸/۵/۱۳۷۲ در شهر برازجان چشم به جهان گشود.
  وی فرزند اسماعیل جوانمرد از کارگران شاغل در دانشکده کشاورزی برازجان می باشد. 
سعید دوران تحصیلات ابتدایی را در دبستان غیرانتفاعی کوشش، راهنمایی را در مدرسه نمونه باقرالعلوم و متوسطه را در دبیرستان طالقانی برازجان سپری کرد .
 وی پس ازاخذ دیپلم با شرکت در کنکور سراسری درسال ۱۳۹۱ و ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان دررشته کارشناسی عمران  قبول شد.
 سعید فراگیری  طراحی و نقاشی را به صورت جدی تر و فعالتر از سال ۱۳۹۰با شرکت در کلاس های آموزشی آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی چشمه برازجان ادامه دادند.
 وی در طی مدت یکسال آموزش زیر نظر استاد بحرینی با تمرین و ممارست و پشتکار خود توانست خیلی زود مهارت کافی را در رشته نقاشی رنگ روغن و طراحی  به ویژه پرتره ( چهره) کسب نمایند. بعد از آشنایی با سایر سبک ها و تکنیک های هنری، رشته کاریکاتور را انتخاب کرده و در این رشته هم دارای مهارت و خلاقیت بسیار ارزنده ای گردیدند و درسال ۱۳۹۳و۱۳۹۴ با راهیابی و شرکت درجشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور در شهر نیشابور مقام اول کاریکاتور را کسب کرد. 
وی تاکنون در بیش از ۱۰ نمایشگاه هنرهای تجسمی با عناوین مختلف و تکنیک های کاریکاتور و طراحی چهره در سطح شهرستان و استان شرکت فعال داشته است.
برپایی نمایشگاه انفرادی درسال ۱۳۹۳
شرکت در بیش از۲۰ نمیشگاه گروهی
دارای مدرک عکاسی از انجمن سینمای جوان
عضویت در گروه هنرهای تجسمی هشت برازجان از سال ۹۲ تا کنون
شایسته تقدیر در جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در سالهای ۹۱ و ۹۳
چهار دوره راهیابی به جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در سال های ۹۳ و ۹۴ و ۹۵ و ۹۶
برپایی نمایشگاه کشوری کاریکاتور در برازجان بهمن۹۴
مقام برتر رشته کاریکاتور جشنواره تجسمی بسیج کشور تبریز ۹۵
راهیابی به مرحله دوم جشنواره پایان یک داعش ۹۷
و …
وی در حال حاضر به عنوان مدرس کلاس های طراحی و نقاشی و کاریکاتور در آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی نیستان مشغول بکار می باشد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader