true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: فرماندار دشتستان اظهار داشت: اگر بخواهیم توسعه شهری را در نظر بگیریم، شهرداران و شوراها خط مقدم این مقوله و خدمت به مردم هستند، رمز موفقیت ما در توسعه شهری وحدت و هماهنگی است، هر جا هماهنگی را سر فصل قرار دادیم، موفقیت گام به گام به ما نزدیک تر می شود.

به گزارش دشتستان بزرگ، فتح ا.. نوروزی در آئین تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید برازجان افزود: توسعه پایدار شهری بدون ایجاد زمینه سازی و پیش بینی درآمد، محقق نخواهد شد، شورای ششم اگر می خواهد موفق شود باید به دنبال درآمد پایدار باشد، اگر دنبال توسعه پایدار شهری هستیم رفتار ما باید بر اساس قانون مندی باشد، به مقوله مشارکت اجتماعی مردم در برنامه ها دقت داشته باشیم، شهردار باید به دنبال تقویت مهارت های اجتماعی نیز باشد.

وی اضافه کرد: ما باید پرسشگری را حق مسلم مردم و پاسخگویی را وظیفه خود بدانیم، با شرح وظایف خود نیز کاملا آشنایی داشته باشیم، شهردار به جز توجه به سیما و منظر شهری، باید پا را فراتر گذاشته و با بهره گیری از جوانان و بانوان شهر، در استفاده از ظرفیت نخبگان اقدام نماید، شهردار باید تمام محلات را به یک چشم ببیند.

فرماندار دشتستان اذعان داشت: شهردار امروزه با متغیرهای زیادی روبرو است، پاسخگویی در همه شرایط و زمینه ها باید مدنظر باشد، قسم یاد می کنم که مردم دشتستان خوب و فهیم هستند، شعور اجتماعی بالایی داشته و اگر قدمی برای آنها بردارید، هزار قدم شما را همراهی می کنند، دولت تغییر کرده و ۸ فرماندار تغییر کردند، متن خداحافظی خود را آماده کرده و نگه داشته ام، چندین سجده شکر بر جای آورده که توفیق پیدا کرده در دشتستان خدمت کنم، شهردار برازجان باید قدر این مردم را بداند.

نوروزی تصریح کرد: در دسترس مردم باید بود، به کرامت شهروندی نیز توجه داشت، مردم اگر ببیند مورد تبعیض قرار گرفته اند، متوجه می شوند پس با صداقت با آنها رفتار شود، شهردار باید به جایگاه نظارتی شورا دقت کند، شهرداران سرداران جبهه خدمت رسانی در شهر هستند، شهر، محل زندگی جمعی بوده و فردی نیست، اقدامات انجام شده در شهر باید تقویت کننده روح شهری باشد، از حرکت های انفرادی نیز پرهیز شده و روحیه تیمی را مدنظر قرار دهید.

وی ادامه داد: هر زمان به شهردار سابق فکر کرده، به یاد دارم در دو بحث بلوار شریعتی و سالن هزار نفری، به خوبی ورود کرده و در بحث زیباسازی شهر و بهسازی پارکها فعالیت های خوبی داشت، قدوسی فرزند این شهر بوده و عضو مجموعه شهرداری است، پس هم خوب شهر را شناخته و هم با شهرداری آشنا دارد.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: شجاعت در انجام برنامه و پاکدستی باید در برنامه ها لحاظ شود،‌ قدرت رایزنی و چانه نیاز بوده و استفاده از ظرفیت های سیاسی برای خدمت رسانی به مردم را مدنظر قرار داده و من انگیزه برای فعالیت را در چهره ایشان می بینم، کمیته ای نیز برای بحث عوارض شهری فعال شده و پلیس ساختمانی برای ساخت و سازهای غیر مجاز نیز فعال تر شوند.

نوروزی تصریح کرد: سرپرست اول شهرداری بسیار خوب کار کرده و سپس سرپرست دوم نیز نشان داد که می تواند کار کند، نشان داد و پای کار بود، تمام تلاش خود را از ابتدا داشت، مردم شهر ما شایسته خدمت هستند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader