true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: شهر برازجان تاکنون میزبان کنسرت های بسیاری از خواننده ها و هنرمندان مختلف بوده است، از همایون شجریان، حمید عسکری و حامد همایون گرفته تا اجرای عموهای فیتیله ای، قلقلی و خاله شادونه.

به گزارش دشتستان بزرگ؛ چندی پیش باخبر شدیم کنسرت دو هنرمند خوش نام ایرانی نیز پس از رایزنی، تبلیغات و فروش بلیط لغو شده است.


ماجرای لغو کنسرت اذهان عمومی را به تعجب وا داشته و بیلبوردهای تبلیغاتی هنرمندان پس از چند روز پایین آمد.
دشتستان بزرگ با پیگیری این موضوع، علت را از مسئولین امر جویا شد.
تهیه کنندگان این برنامه ها پاسخی قابل انتشار به دشتستان بزرگ، نداده اما رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در این باره گفت: در ماه گذشته کنسرت های موسیقی محسن ابراهیم زاده و محمدعلیزاده لغو شد.

زندویان افزود: کنسرت ابراهیم زاده به دلیل اجرای همزمان دیگر در بندر انزلی لغو شد، مراحل دریافت مجوز و هماهنگی برای مکان برگزاری نیز بدون هیچ گونه مشکل انجام شده بود.

وی اضافه کرد: کنسرت محمد علیزاده نیز مقرر شده بود به عنوان تور کنسرت در شهرهای بوشهر، برازجان و کنگان برگزار شود، مجوز آن نیز گرفته شده و برای برگزاری در سالن هماهنگی شده بود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان با اشاره به این که فروش بلیط برنامه نیز به خوبی صورت گرفته بود، اذعان داشت: متاسفانه در شهر کنگان تمامی اقدامات لازم انجام نشده و برنامه نیز چون به صورت تور در حال برنامه ریزی بود، به طور کامل لغو شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader