true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: چندی پیش یکی از مخاطبین دشتستان بزرگ با ارسال نامه ای به این پایگاه خبری، ضمن انتقاد از روند کند پیشرفت پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

به گفته وی که یکی از ساکنین روستای بویری بخش شبانکاره می باشد، مساکن مددجویان به صورت نیمه تمام رها شده و کسی جوابگوی خانه های تخریب شده و در دست تعمیر نیست.

 

تکمیل مسکن مددجویان تا دهه فجر سال جاری

مدیرکل کمیته امداد در واکنش به این موضوع به دشتستان بزرگ گفت: تمامی واحدهای مسکونی در دست ساخت جهت مددجویان، تا دهه فجر سال جاری تکمیل و واگذار خواهند شد.

احمد لطفی با اشاره به اجرای طرح ساخت هزار مسکن جهت مددجویان این نهاد حمایتی، ابراز داشت: این طرح با همکاری سپاه و استانداری برای دومین سال پیاپی در حال اجرا است که بر اساس آن تعدادی از منازل تکمیل و مابقی نیز در دست اتمام هستند.

وی ادامه داد: به طور کلی، پیش از این، سالانه بین ۶۰ الی ۱۰۰ مورد در حوزه خرید، احداث و یا تعمیر مسکن مددجویان کمیته امداد اجرا می شد اما با اجرای طرح ساخت هزار مسکن مددجویی، تحولی در این راستا ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر اظهار داشت: این طرح در روستاها و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر اجرایی و تاکنون غریب به ۳۰۰ واحد تکمیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح ساخت مسکن مددجویان به صورت مرحله ای انجام و در برخی از مناطق به مرحله ی زیرسازی و یا دیوار کشی رسیده تا در زمان های دیگر، ادامه پروژه از سر گرفته شود.

لطفی اذعان داشت: ۷۰۰ واحد باقیمانده با همت سپاه و به صورت مرحله به مرحله در دست انجام است اما در نهایت تمامی این واحدهای ساختمانی تا دهه فجر سال جاری افتتاح خواهند شد.

وی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا زمان تکمیل پروژه ها، برای هر خانواده مددجویی که منزل وی جهت بازسازی، تخریب شده و فضایی جهت اسکان ندارد، منزلی اجاره کرده و یا ودیعه مسکن بدهد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader