true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: شبکه المیادین، پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» در شرق دیرالزور واقع در شرق سوریه مورد حمله راکتی قرار گرفت.

به گزارش دشتستان بزرگ؛ یک منبع میدانی در این خصوص به خبرنگار المیادین گفت که این حمله در پاسخ به حمله آمریکا به یک کامیون در گذرگاه القائم – البوکمال در مرز سوریه و عراق صورت گرفت.

این منبع خاطرنشان کرد که پایگاه آمریکایی با ۳۰ فروند راکت مورد هدف مستقیم قرار گرفت و تعدادی زخمی شدند.

پیش از این پایگاه نظامی «عین الاسد» آمریکا واقع در استان الانبار عراق شامگاه یکشنبه هدف حمله پهپادی مقاومت عراق قرار گرفت.

در همین راستا، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، «در ادامه مقاومت ما برابر نیرو‌های آمریکایی مستقر در منطقه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مجاهدان مقاومت اسلامی پایگاه «قسرک» آمریکا در حسکه سوریه را هدف حمله پهپادی قرار دادند».

مقاومت عراق در بیانیه‌ای دیگر درباره حمله به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی «جولان» سوریه اعلام کرد، «مجاهدین مقاومت اسلامی عراق در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری، در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل عام رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالمندان، یک موضع نظامی در جولان اشغالی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داد».

مقاومت اسلامی عراق در پایان بیانیه خود بر ادامه حملات خود به مواضع رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه تأکید کرد.

با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و بمباران‌های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن‌های رژیم تل آویو که تاکنون موجب شهادت بیش از ۲۲ هزار فلسطینی که بیشتر آن‌ها کودک و زن هستند، شده، هر یک از گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه‌ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است؛ در این بین گروه‌های عراقی با هدف قرار دادن بیش از یک‌صد باره پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه به آمریکایی‌ها تفهیم کرده‌اند که هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه بسیار بالاست.

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader