true

ویژه های خبری

true
    امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: امروز, خون شهدا, حافظ امنیت کشور ماست, شهدا در واقع نگهبانانی هستند که از کیان اسلام، انقلاب و ایران اسلامی دفاع می کنند.

به گزارش دشتستان بزرگ؛ سردار خلیل واعظ در آئین یادواره ۸۳شهید نیروی انتظامی دشتستان که عصر امروز در محل کانون امام خمینی (ره) برازجان برگزار شد, اضافه کرد: امروز دشمنان ما تن به هر ذلتی می دهند تا با ما به مقابله برخیزد اما جرات ندارند به جمهوری اسلامی ایران حمله کند، کسانی که به نیابت از شیطان بزرگ ماموریت داشته با ایران بجنگند، زمانی که پهباد آمریکا زده شد و عکس العملی نشان ندادند, حساب کار دستشتان آمد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اذعان داشت: این افراد, در زمانی که ما هیچگونه وسیله ای برای جنگیدن نداشتیم، از همه کس و همه چیز کمک گرفته و استفاده کردند, اما باز هم از ما یعنی کسانی که هیچ گونه آموزشی ندیده بودیم, شکست خوردند، امروز نیز شکست انان باز هم تکرار خواهد شد.

واعظی تصریح کرد: امنیت ایران از این بابت دارای اهمیت است که سربازان مخلص حضرت امام خامنه ای در منطقه ای ناامن و زخم خورده، امنیت را برقرار کرده اند، جوانانی که دشمن را رسوا می کنند، فعالیت آنها نشان از عشق به اسلام، حضرت اباعبدالله، قرآن و پیامبر اسلام است.

وی ضمن بیان این که امنیت از بزرگترین نعمت ها است، ادامه داد: جوانانی که در نیروهای مسلح خدمت می کنند, نعمت بزرگی را به وجود آورده اند، امروزه یکی از پشتیبانان امنیت نیز خود مردم بوده و ما باید قدردان آنان باشیم.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر در خصوص وضعیت امنیت این استان نیز گفت: در ۶ماهه گذشته ۲۵۳هزار تماس مردمی با مرکز فوریت پلیس ۱۱۰ و ۵هزار تماس با ۱۹۷ پاسخ داده شده است.

واعظی افزود: انجام ۱۳۱هزار اوراق و ابلاغ قضایی و پرونده برای مردم را شاهد بوده ایم، ۸۰ هزار صدور گذرنامه و مدارک مربوط اماکن عمومی(کسب و کار) را داشته که ۷۴هزار مورد صدور و تمدید گذرنامه است، به تنهایی در شهریور ماه سال جاری ۲۵هزار گذر نامه صادر کرده ایم که افزایش بسیار چشم گیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی اضافه کرد: در ۶ماه نسخت سال جاری ۴۰هزار انواع گواهینامه و شماره گذاری، ۵هزار مشاوره رایگان خانواده و برگزاری دوره پیشگیری از اعتیاد برای ۱۷هزار نفر را در کارنامه خود به ثبت رساندیم.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر اذعان داشت: همکاران ما پاسخگوی سوء پیشینه بیش از ۱۸هزار نفر بوده و میزان تقدیر و تشکر مردم استان بوشهر از نیروی انتظامی ۵۰درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، انتقادات نیز ۳۰درصد کاهش یافته است.

واعظی ضمن بیان این که ۸قسمت مرتبط با مردم در نیروی انتظامی رتبه اول را در اشراف فرماندهی و ارزیابی در تمام زوایای ماموریت بدست آورده، خاطرنشان کرد: توانستیم رتبه برتر کشف جرم، آموزش، مهارت آموزی به کارکنان وظیفه، پاک سازی فضای مجازی و آگاه سازی عمومی در فضای مجازی را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: آراوند، فرمانده جدید انتظامی دشتستان، افسری شایسته، با اخلاص و باتجربه است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader