true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در گفتگو با دشتستان بزرگ پروژه های افتتاح شده به مناسبت هفته دولت را تشریح کرد.

فرزاد رستمی گفت: پروژه محور دهرود به تنگ ارم در دشتستان با اعتبار ۱۰۰۰۰۰میلیون افتتاح شده که به طول ۱۴کیلومتر شاهد بهسازی و احداث محور جدید بوده ایم.

وی افزود: افتتاح پروژه بهسازی و اصلاح قوس چهارم محور کلمه به بوشکان دشتستان با هزینه کرد ۲۲۰۰۰میلیون ریال و طول ۱٫۶کیلومتر انجام گرفت، فاز اول تقاطع غیر همسطح ورودی برازجان از سمت استان فارس نیز به منظور اصلاح دسترسی های تقاطع ورودی برازجان و احداث ۶رابط مختلف به طول کلی ۵۴۳۰متر و با هزینه کرد ۵۰۰۰۰میلیون ریال افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: پروژه تعریض قطعه دوم طلحه به فاریاب دشتستان با هزینه کرد ۲۱۰۰۰میلیون ریال افتتاح شد، پروژه ای که به منظور تعریض محور به طول ۳٫۸ کیلومتر به عرض ۳٫۵ متر انجام گرفت.

رستمی اذعان داشت: پروژه کتابخانه بهمنی شهر بوشهر نیز با متراژ ۲۰۷۵مترمربع و محوطه سازی ۱۲۰۰مترمربع و هزینه کرد ۵۷۸۰۰میلیون ریال افتتاح شد.

وی در ادامه گفتگو با دشتستان بزرگ، خاطرنشان کرد: کلنگ ساختمان بخشداری آبپخش دشتستان نیز در دو طبقه بتنی، متراژ ۱۱۰۰مترمربع، محوطه سازی ۱۱۵۰مترمربع و با اعتبار پیش بینی شده و مورد نیاز ۸۲۰۰۰میلیون ریال بر زمین زده شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader