true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
دشتستان بزرگ: معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان دشتی گفت: در سال جاری ۸۹ میلیارد ریال به طرح های هادی روستایی و تکمیل بوستان اختصاص یافت. http://media.mehrnews.com/d/2017/10/08/3/2598735.jpg

به گزارش «خلیج فارس»؛ حمید بردستانی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح های روستایی شهرستان دشتی در گفتگو با مهر اظهار داشت: دولت تدبیر وامید در چند سال اخیر اهتمام ویژه ای به عمران و آبادی روستاها داشته به طوری که هم اکنون شاهد مهاجرت معکوس در روستاهای شهرستان هستیم.

وی افزود: تلاش داریم در سال جاری نیز مطالبات روستا نشینان در حوزه زیر ساخت ها تامین کنیم و در این راستا ازهیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.

بردستانی بیان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم روستاهای کشتو و بشک بخش شنبه و طسوج احداث راه دسترسی بین دو روستا بوده که همواره یکی از درخواست های اصلی آنها در همه نشست ها همین موضوع بوده است.

وی با بیان اینکه طول مسیر ۱.۶ کیلومتر است، ادامه داد: این پروژه توسط بیناد مسکن در حال اجرا است که در سال جاری سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تامین اعتبار شده است.

بردستانی بیان کرد: در سال ۹۴ نیز پل بزرگی حد وسط این دو روستا با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال احداث شد و با اتمام پروژه آسفالت این مسیر مسیر تردد روستای کشتو و بشک هموار و مطلوب تر می شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader