true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ:معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگو با دشتستان بزرگ از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سال تحصیلی ۹۸-۹۹خبر داد.

به گزارش دشتستان بزرگ, سیروس فتحی اظهار داشت: مسابقات دانش آموزی در ۱۱رشته اعم از قرآن، عترت، نماز و… در سطح مدرسه، شهرستان، استان و کشور برگزار می شود.

وی افزود: بر اساس برنامه سند تحول، مسابقات فرهنگی و هنری نیز در بیش از ۷۰ رشته و  4سطح اجرا می شود، همچنین شاهد اجرای اردوهای دانش آموزی در زمینه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی خواهیم بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: مهم ترین اردوی برنامه ریزی شده دانش آموزی استان بوشهر، اردوی راهیان نور بوده که بعد از ایام اربعین و در آبان ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

فتحی تصریح کرد: دیدار با شخصیت های فرهنگی، میثاق با نمازجمعه و حضور دانش آموزان در جایگاه های نماز سراسر استان، از جمله فعالیت های ماندگار در این حوزه بوده که در سال تحصیلی جاری نیز تکرار می شود، ما تلاش داشته مجموعه فعالیت هایی که به دانش آموزان کمک کرده تا در کنار مسائل علمی و آموزشی، در حوزه فرهنگی و معنوی نیز طبق سند تحول که ساحت اول آن رشد و تربیت اخلاقی و اعتقادی دانش آموزان نیز هست، بپردازیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: همکاران ما در سایر نقاط استان، تمام تلاش خود را کرده تا در زمینه پرورشی و فرهنگی شرایطی را ایجاد کرده که آمادگی لازم دانش آموزان در عرصه های مختلف اجتماعی بویژه پرورش روحیه فرهنگی و معنوی ایجاد شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader