true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: نشست خبری تیم هندبال ستارگان دشتستان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش دشتستان بزرگ, سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان در این نشست گفت: تیم کازرون یک تیم شناخته شده در هندبال کشور بوده و امسال با استفاده از تجربه خود تیم خوبی را آماده کرده است، تیم ستارگان دشتستان نیز تیم جوانی بوده که شاید دور بسته شد اما تلاش خود را داشته و عملکرد قابل قبولی داشته ایم.

رضا عباسی افزود: هفته گذشته شرایط خوبی را با تیم اسلام آباد داشتیم اما با توجه به کم تجربگی و فضای ناشناخته لیگ برتر، بازی قبل را باختیم، با این وجود, این بار آمده که بازی را برنده باشیم، بازی قبل بازی سختی بوده و تیم مقابل تیم دست و پا بسته ای نیز نبود، متاسفانه از طرفی نیز آقایان سه کناری و احسان نژاد را نداشتیم.

وی اضافه کرد: هر چه از زمان بازی سپری شد با توجه به فضای میزبانی تیم حریف و کم تجربگی بعضی از بازیکنان، نتوانستیم نتیجه گیری خوبی داشته باشیم، حال تمام تلاش خود را خواهیم داشت که از فضای باخت خارج شده و از طرفی آقای سه کناری نیز در ادامه و بازی فردا با ما خواهند بود.

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان اذعان داشت: خوشبختانه بازیکن محرومی در مسابقه فردا نداشته اما برخی بازیکن ها مصدومیت هایی دارند، سه کناری به بازی فردا رسیده است، تیم کازرون و برازجان از هندبال با سابقه و با تجربه ای برخوردار بوده و اطمینان داریم که فردا از بازی های با کیفیت لیگ برتر خواهد بود، تیمی که فردا هندبال بهتری پیاده کرده برنده بازی فردا خواهد بود.

عباسی خاطرنشان کرد: امید است روح بازی جوان مردانه از ابتدای بازی با رقابت سالم حفظ شود.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز گفت: برای بازی فردا شرایط لازم بدنی را بدست آورده و تیم برازجان با این که سال اول خود بوده تیم خوبی را جمع کرده است، خود را به عنوان تیمی خاص معرفی کرده و امیدواریم که بازی خوبی را فردا داشته باشیم تا تماشاگران نیز رضایت داشته باشند.

وی افزود: با استفاده از نیروهای جوان و تجربه ای که داشته تاکنون بازی های خوبی را داشته و به آمادگی لازم رسیده ایم، حال گروه سختی را داشته به همین دلیل تاکنون نه سرنشین مشخص شده و نه تیمی حذف شده است.

بازیکن شاخص تیم هندبال ستارگان دشتستان نیز گفت: دوست داریم میزبان خوبی باشیم، هفته جاری تمرینات خوب و پرفشاری داشته ایم، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و فردا نیز بازی خوب و تماشاگر پسندی را خواهیم داشت.

ایمان احسان نژاد افزود: با توجه به جوان بودن تیم ستارگان دشتستان، شرایط از ابتدا نرمال نبوده اما هفته به هفته بهتر شده و در روند حمله و دفاع شرایط بهتری را تجربه می کند.

کاپیتان تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز گفت: بازی فردا, شرایط خاص خود را داشته و تیم باتجربه تر نتیجه بهتری را می گیرد.

سرپرست تیم ستارگان دشتستان نیز گفت: فلسفه ورزش, دوستی و رفاقت بوده که بالاترین سرمایه مسابقات است، دوستان جدید، خوب و بامرام پیدا کرده که حال انتظار بازی جوان مردانه و تماشاگر پسندی را داریم، همانطور که تلاش کرده ایم تیم نتیجه بگیریم, امید موفقیت برای تیم مقابل را نیز داریم.

غریب زاده افزود: شهرداری و شورای شهر برازجان همکاری بسیار خوبی را با اداره ورزش داشته و با راه اندازی سیستم های خنک کننده فردا مشکلی جدی برای گرما نباید داشت.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader