true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: پایگاه خبری دشتستان بزرگ در ستون حرف های شما، درد دل مخاطبین را منعکس کرده و سعی در رساندن صدای آنان به گوش مسئولین دارد.
لذا مطالب منتشر شده در این ستون، بدون دخل و تصرف دشتستان بزرگ، تهیه شده است.
شما مخاطب گرامی نیز می توانید، مشکلات و صحبت های خود را از طریق پل ارتباطی ما، منتشر نمائید.

حرف های شما:

هر انسان منصف و نیک اندیشی دقت کند، می فهمد ریشه فقر، در زیاده طلبی عده ای است که یا با بر پا کردن جنگ و ناامنی و استکبار، ملت یا ملت هایی را به فقر می کشانند. یا در سطحی کوچکتر با گران فروشی و احتکار و تقلب و … خون عده ای را در شیشه می کنند تا خودشان در تجملات و عیاشی ها غوطه خورند.

بعید است که در پس این گونه تفکرات و سخنان اندیشه نیکی وجود داشته باشد و تصور می شود که این گونه سخنان، بیشتر مبارزه با نیکی ها، با مخفی شدن در پشت یک امر نیک دیگر باشد که با مغالطه و مقابله سازی ناموجه، انجام می گیرد. و شاید عده ای نیز با ساده اندیشی یا فریب شیطان آن را تکرار می کنند.

این در حالی است که مساجد و کانون هایی شبیه آن، نگاه دارنده اصل اندیشه توجه به ضعیفان و محرومان است. و علاوه بر آنکه نمی گذارد عده ای پایمال کردن ضعفا را تئوریزه کنند، کانون امید محرومان می باشند. از همین رو شاهد هستیم که هر روزه، عده ای به مساجد مراجعه می کنند و معمولا در اکثر مساجد در اکثر شب ها، برای محرومان به جمع آوری کمک ها می پردازند
من الله توفیق 🌹♥️

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader