true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: پایگاه خبری دشتستان بزرگ در ستون حرف های شما، درد دل مخاطبین را منعکس کرده و سعی در رساندن صدای آنان به گوش مسئولین دارد.
لذا مطالب منتشر شده در این ستون، بدون دخل و تصرف دشتستان بزرگ، تهیه شده است.
شما مخاطب گرامی نیز می توانید، مشکلات و صحبت های خود را از طریق پل ارتباطی ما، منتشر نمائید.

 

قابل توجه شهرداری برازجان
تصاویر پیوست تنها جزئ کوچک از یک خیابان بنام آرامش در محله خاموشان و از دیدافتادگان بنام ۶۹ هکتاری است که باید عرض کنم بقیه محله ها سرنوشتی بدتر از این دارند و اگر بنده هراز یکماه ده ها بار زنگ نزنم و پیام ندم و التماس نکنم خبری نخواهد بود.


همانطور که واقفید اولین چیزی که در بدو ورود به هر شهر و کوی و برزنی جلب توجه می کند، نظافت و بهداشت آن است که از ضروریات اولیه است. دومین مسئله از نظر ظاهر، وجود پارک‌های زیبا با درختان قد کشیده و خرم و دیگر امکانات و ضروریات موجود در هر پارکی از قبیل آب، روشنایی، سرویس های بهداشتی، امکانات ورزشی، نورپردازی، مبلمان، آلاچیق و غیره بر مبنای اصول و قواعد مهندسی می باشد.
از نظر بنده، تآمین نیروی پاکبان کافی به منظور سر و سامان دادن به نظافت شهر، نیروی فضای سبز و تهیه ماشین آلات مورد نیاز در اولویت قرار گیرد.
سوم پرداختن به تکمیل طرح های نیمه تمام از قبیل پارک‌ها و خیابان ها و کوچه ها و زیبا سازی ورودی های شهر برمبنای اصول و قواعد عامه پسند است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader