true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: داشتن موهایی براق و سالم خواسته همه خانم‌ها است زیرا استفاده بیش از اندازه از رنگ مو و وسایل حرارتی موهای خانم‌ها را بعد از مدتی بسیار خشک و ناسالم می‌کند.

موهایی سالم با روغن آرگان برای شما مثل یک معجزه عمل می‌کند. روغن آرگان یک محصول همه‌کاره و طبیعی است که از درخت آرگان مراکشی مشتق شده است و برای بهبود سلامت پوست سر و آبرسانی به موهای شما عالی است.

موهایی سالم با روغن آرگان

۲ تا ۵ قطره روغن را در دستان خود بمالید تا گرم شود. برای استفاده از روغن آرگان فقط با چند قطره شروع کنید. مقدار بیشتر باعث می‌شود موهای شما را سنگین کند.

دست‌هایتان را به هم بمالید تا روغن در هر دو کف دست پخش شود و گرم شود که باعث می‌شود روغن راحت‌تر پخش شود و در موهایتان نفوذ کند.

روغن آرگان

دستان خود را از میان موهای مرطوب و تازه شسته شده عبور دهید. هنگامی که هر دودست آغشته به روغن شد، انگشتان خود را بین موهای خود شانه کنید تا محصول پخش شود. سعی کنید موهای خود را از انتها شروع کنید و به سمت ریشه‌های خود بپوشانید. ازآنجایی‌که موهای شما تازه شسته شده است، روغن آرگان جایگزین روغن‌های طبیعی شما می‌شود و به موهای شما کمک می‌کند تا براق و صاف به نظر برسند.

این ایده خوبی است اگر متوجه وزشدن موها شدید و می‌خواهید آنها را از بین ببرید. اگر فقط از مقدار کمی روغن آرگان استفاده کنید، به افزایش موج و حجم طبیعی موهایتان کمک می‌کند.

پوست

روغن را روی پوست سرخود ماساژ دهید تا خشکی پوست از بین برود. اگر می‌خواهید پوست سر خود را آبرسانی کنید، پس از استفاده از روغن آرگان، انگشتان خود را با حرکات دایره‌ای روی پوست سر خود بمالید. ماساژ پوست سر تضمین می‌کند که روغن آرگان به عمق پوست سر شما نفوذ می‌کند که در درمان شوره سر یا خارش سر مفید است.

ممکن است چندین هفته یا چند ماه طول بکشد تا متوجه نتایج قابل‌توجهی شوید.

اگر پوست سر بسیار چربی دارید، روغن را حدود ۲/۵ سانتی‌متر از ریشه خود بمالید تا از چرب شدن بیش از حد موها جلوگیری کنید.

روغن آرگان را ۲ تا ۳ بار در هفته بمالید تا موهایتان ابریشمی و صاف بماند. این روغن معمولاً موهای شما را برای حداقل ۲ تا ۳ روز براق نگه می‌دارد. این به این دلیل است که روغن بسیار غلیظ به عمق موهای شما نفوذ می‌کند که به نرم نگه‌داشتن موهای شما کمک می‌کند.

اگر موهای شما بیش از حد شکننده یا آسیب‌دیده است، ممکن است موهای شما به روغن بیشتری نیاز داشته باشد. در این مورد، استفاده از روغن آرگان هر روز اشکالی ندارد.

*منیبان

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader