true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: استاندار بوشهر با اشاره به افزایش تعامل و همکاری بین مجموعه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی خواستار تحقق جذب ۵۰ درصدی نیروی بومی استان در صنایع پارس جنوبی شد.

ضرورت جذب 50 درصد نیروی بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از تسنیم، احمد محمدی‌زاده در آیین بهره‌برداری از پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی و چند طرح پتروشیمی با حضور رئیس جمهوری، اظهار داشت: به نمایندگی از علما، نمایندگان، امام جمعه و مردم این استان از اینکه بعد از کمتر از ۱۷ ماه مجدداً استان بوشهر را برای سفر استانی انتخاب کردید بسیار سپاسگزارم.

استاندار بوشهر با اشاره به شکست دشمن در جنگ اقتصادی تصریح کرد: افتتاح میلیاردها دلار طرح نفت، گاز و پتروشیمی در بوشهر نشان دهنده شکست جنگ اقتصادی دشمن است.

وی از تعامل و همکاری سازنده میان مجموعه وزارت نفت و مسئولان استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه در دوره جدید همکاری‌های خوب و سازنده میان استانداری بوشهر و مجموعه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی برقرار شده است.

محمدی‌زاده یکی از مطالبات مهم مردم استان بوشهر اشتغال در صنایع پارس جنوبی دانست و خواستار تحقق جذب ۵۰ درصدی نیروی بومی استان در صنایع پارس جنوبی شد.

استاندار بوشهر با قدردانی از همکاری وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در پی حل مشکلات و رفع آسیب‌های منطقه پارس جنوبی هستیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader