true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: نقد بر عملکرد سرپرست فرمانداری دشتستان قصه های فراوان داشته و حکایت های عجیب و غریبی به دنبال دارد.

از پیگیری انحلال شورای شهر برازجان گرفته تا نارضایتی شهروندان دشتستانی از مدیر این روزهای ساختمان آجری فرمانداری دشتستان و ممنوع الورود کردن نماینده مردم در شورای …

چندی پیش جواد لقمان زاده با افتخاری خاص و به طرز عجیبی در نشست رسانه ای خود خبری قابل تامل اعلام کرد، خبری که گویا برای وی اقدامی ارزشمند و سترگ محسوب شده بود، ممنوع الورود کردن رئیس شورای روستای راهدار دشتستان!
حال با گذشت یک ماه و نیم از ماجرای مذکور، گویا وی, پا را فراتر گذاشته و اینبار در مقابل نمایندگان مردم ایستاده است، مسئولانی که انتصابی توسط او و یا دیگر مدیران استانی نیستند, افرادی که توسط مردم انتخاب شده و دهن کجی به آنان, توهین بزرگی به مردم محسوب می شود.

اما حکایت جالب سرپرست فرمانداری دشتستان چه بود؟
طبق شنیده های دشتستان بزرگ، در دهه اول محرم آئین عزاداری در ناحیه سپاه جواد الائمه شهرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی برگزار می شود، مراسمی که مسئولان دشتستانی در آن حضور داشته اند.

گویا همزمان جلسه ای با عنوان کارگروه روز بازار و ساماندهی دکه های سطح شهر نیز در همان روز در فرمانداری برگزار می شود، جلسه ای که رئیس شورای اسلامی شهر برازجان، رئیس اتاق اصناف و رئیس بسیج حوزه اصناف نیز از مدعوین آن بودند، افرادی که به دلیل شرکت در مراسم عزاداری همان روز، با مدت کوتاهی تاخیر, خود را به فرمانداری دشتستان رسانده تا در نشستی که خود نیز در آن از تصمیم گیرندگان اصلی بوده شرکت کنند.

متاسفانه هر سه نفر با مخالفت سرپرست فرمانداری به جهت حضور در جلسه مواجه شده و جواد لقمان زاده از ورود آنان به دفتر فرمانداری جلوگیری می کند.

جالب است بدانید، سرپرست فرمانداری دشتستان آشنایی کامل با افراد یاد شده داشته است.
اقدامی که تاکنون هیچ کدام از افراد یاد شده و روابط عمومی فرمانداری دشتستان، حاضر به ارائه اطلاعات در این خصوص نبوده و پاسخی به دشتستان بزرگ ندادند!

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader