true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: علی پیرمرادی، پیر رسانه های استان بوشهر و کسی که تمام عمر خود را وقف مردمش کرد. چهره ای که همه با متانت و مهربانی می‌شناختند و در نهایت در ۷۱ سالگی دیار فانی را وداع گفت.
پایگاه خبری تحلیلی دشتستان بزرگ، در این راستا، نگرخواهی را انجام و دیدگاه جمعی از دشتستانی ها را در خصوص شخصیت این عزیز سفرکرده، جویا شد که خواندن آن، خالی از لطف نیست.

دشتستان بزرگ- احمد خادم زاده: با سلام عرض ادب به شما بزرگواران شهر دشتستان بزرگ یک سال گذشت و وجود این مرد دوست داشتنی در کنار خود نداریم این خبرنگار پیر و پرتلاش و دلسوز این شهر برازجان مرحوم علی پیرمرادی در فضای شهر جا به جای او حس می شود مخصوصا در مراسم شهر خبرنگاری بود که هیچگاه از مسوولان انتظاری نداشت.

او مرد آرام و ساکت در میان مردم دشتستان بود، او از دیدگاه مردم مرد دوست داشتنی بود و به کار خودش علاقه داشت، جایش واقعا امسال در بازی های ماه رمضان خالی و سبز بود.

او همیشه نفر اول در سالن حاضر بود و آن کیف که روی دوش خود داشت با آن دوربین قدیمی که آن را با خود می آورد.

با وجودی که پایش اذیتش می کرد، اما فعال بود و خبر خود را می نوشت، من خودم حدود سال های ۶۰ یا ۶۱ با علی پیرمرادی آشنا شدم، آن زمان من تازه وارد فوتبال شده بودم و در باشگاه هما ثبت نام کردم و مرحوم علی پیرمرادی سرپرست آن باشگاه بود.

بیشتر مواقع در مغازه ای بود که کنار اداره شهرداری سابق داشت و غروب‌ها پیشش بودم، منزلی داشت که آنجا میرفتم، خانه قدیمی بود و اتاقی که مرحوم داخلش زندگی می‌کرد فقط جای خوابش بود اطراف آن همه کتاب و روزنامه و مجلات بود دوستی ما پایدار بود تا اینکه مرحوم وارد انجمن زیست بوم شد که باز هم خودم بیشتر مواقع دنبالش میرفتم.
علی پیرمرادی با اینکه سن بالای داشت اما علاقه خاصی در انجمن داشت و فعال شرکت می کرد.
یادم می آید علی پیرمرادی یک بار با موتوری که داشت، به مشهد سفر کرده بود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader