true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیر آموزش و پرورش دشتستان در گفتگوی اختصاصی با دشتستان بزرگ توضیح داد:  

دشتستان بزرگ: مدیر آموزش و پرورش دشتستان در خصوص چگونگی بازگشایی مدارس این شهرستان و در گفتگو با دشتستان بزرگ، اظهار داشت: دانش آموزان روستایی از همان مهرماه آموزش حضوری خود را ضمن حضور در مدارس در تمامی روزها آغاز کردند، طبق بخش نامه های ابلاغ شده، آغاز به کار و برگزاری کلاس های حضوری مدارس زیر ۳۰۰ نفر از ابتدای آبان ماه و مدارس بالایی ۳۰۰ نفر نیز از نیمه دوم آبان بوده است.

سهراب باقری اضافه کرد: برگزاری کلاس ها برای مدارسی که آموزش خود را حضوری کرده نیز تلفیقی و به صورت یک، دو یا سه روز در هفته، آموزش حضوری در ساعات محدود با توجه به برنامه ریزی مدارس بوده است.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان در گفتگو با دشتستان بزرگ، اذعان داشت: طبق بازدیدهای میدانی، فرآیند اخذ مجوز و خودارزیابی صورت گرفته، تاکنون ۱۳۱ مدرسه ابتدایی، ۶۶ مدرسه متوسطه اول و ۳۹ مدرسه متوسطه دوم بازگشایی مدارس جهت آموزش حضوری را آغاز کرده و آموزش در کنار مجازی را از سر گرفته اند.

باقری تصریح کرد: تمامی مدارس حوزه ابتدایی شهرستان مشمول بازگشایی بوده که ۱۹.۳۰۰ نفر را شامل شده است، البته طبق دستورالعمل جدید صادر شده برای مقطع دبستان، تمامی کلاس اولی ها آموزش حضوری خود را داشته اما بقیه دانش آموزان از آذرماه فعالیت و آموزش حضوری خود را از سر می گیرند.

وی ادامه داد: در مقطع متوسطه اول نیز تمامی مدارس شهرستان مشمول بازگشایی و آموزش حضوری بوده که ۸.۳۲۰ دانش آموز را در بر می گیرد، ۱۷ مدرسه فنی حرفه ای و کاردانش نیز در مقطع متوسطه دوم از مهرماه، کلاس های کارگاهی خود را آغاز کردند، در رشته نظری هم ۳مدرسه نیمه دوم مهرماه آموزش حضوری را در کنار مجازی شروع کردند.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان تصریح کرد: در مقطع متوسطه دوم، ۱۹ مدرسه نیمه اول و ۶ مدرسه نیمه دوم آبان ماه آموزش خود را در کنار آموزش های مجازی از سر گرفتند، در مجموع ۷.۶۰۰ دانش آموز کارودانش، فنی حرفه ای و نظری در مقطع متوسطه دوم فعالیت خود را آغاز کردند.

باقری در پایان گفتگو با دشتستان بزرگ، خاطرنشان کرد: به طور کل ۲۳۶ مدرسه در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش تلفیقی(حضوری و مجازی) را برای نزدیک به ۳۴.۰۰۰ دانش آموز آغاز کردند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader