true

ویژه های خبری

true
    امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
دشتستان بزرگ: در آخرین تعطیلی لیگ برتر که طارمی و محسن مسلمان به شمال کشور سفر کرده بودند، شایعه نگران کننده تصادف این دو ستاره قرمزها در جاده منتشر شد و حتی در شبکه های اجتماعی پخش شد که هر دو نفر مرده اند!

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از تابناک؛ طارمی در واکنش به این شایعه عجیب گفت : بله، خودم هم شنیدنم و این شایعه به گوشم رسید. به‌محض شنیدن این شایعه با خانواده‌ام تماس گرفتم تا نگران نشوند و بدانند که حال ما خوب است.
واکنش تندطارمی به خبرمرگ خودش و مسلمان
من واقعاً نمی‌دانم این چه کاری است که مردم این‌قدر راحت شایعه درست می‌کنند. آیا کسانی که این شایعات را درست می‌کنند، خودشان خانواده ندارند؟ به نظر من این کارها، کار افراد بیمار است. اگر کسی به خانواده خودشان این شایعات را بگوید، خانواده آنها چه حالی پیدا می‌کند؟ بهتر است مردم یک سری چیزها را رعایت کنند و این‌قدر راحت با زندگی افراد بازی نکنند.
گلزن اول پرسپولیس درباره تأثیر استفاده از فضای مجازی بر فوتبالیست‌ها گفت: من خیلی در فضای مجازی فعال نیستم. شاید روزی یک عکس از خودم منتشر کنم و بعد از دنیای مجازی بیرون می‌آیم و کاری ندارم چه کسی چه چیزی می‌نویسد. در تیم خودمان هم با خیلی از بچه‌ها در ارتباط هستم و می‌دانم آنها هم وقت زیادی برای فضای مجازی نمی‌گذارند. فکر نمی‌کنم اگر بازیکنی هم از فضای مجازی زیاد استفاده کند، دچار مشکل شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader