true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/ برای اولین بار در تاریخ شوراها:

دشتستان بزرگ: اولین نشست شورای اسلامی استان بوشهر، صبح امروز با حضور نمایندگان شوراهای اسلامی شهرستان های ۱۰ گانه استان، در محل استانداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش دشتستان بزرگ، در این نشست و از بین داوطلبان، عبدالخالق برزگرزاده نماینده شورای اسلامی شهرستان‌ بوشهر به عنوان رئیس شورای اسلامی استان، محمد قائدی نماینده شهرستان تنگستان به عنوان نائب رئیس شورای استان، سیدمحمدحسینی زاده نماینده شهرستان دیر به عنوان سخنگوی شورای اسلامی استان، سیدوهاب جهانمردی نماینده شورای اسلامی شهرستان دیلم به عنوان منشی شورای اسلامی استان بوشهر و حسن رمضانی نماینده شورای اسلامی شهرستان جم و سید محمد حسینی نماینده شورای اسلامی شهرستان دشتستان به عنوان نمایندگان‌شورای اسلامی استان بوشهر در شورای عالی استان ها با اکثریت آرا انتخاب و معرفی شدند.

لازم‌ به ذکر است در دوره های گذشته شوراهای اسلامی شهرستان دشتستان، کمالپور، عباس دهقان، سیده خدیجه حسینی و نوید متین به عنوان نمایندگان دومین، سومین، چهارمین و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان دشتستان به شورای اسلامی استان بوشهر معرفی شده بودند اما تاکنون هیچ یک موفق به راهیابی به شورای عالی استان ها نشده بودند و پس از گذشت ۲۲ سال از عمر شوراها، برای ‌اولین بار، امروز نماینده شورای اسلامی شهرستان دشتستان به شورای عالی استان ها (شورای عالی کشور) راه می یابد و این مهم از افتخارات شهرستان دشتستان محسوب می شود.

سیدمحمدحسینی همچنین به عنوان نماینده شورای اسلامی استان بوشهر در هیات تطبیق مصوبات شوراهای ۹ گانه شهرهای شهرستان دشتستان انتخاب و مسئولیت تطبیق مصوبات شوراهای مذکور با قانون را دارد.

گفتنی است، شورای عالی استان ها، به عنوان عالی ترین شورای پیش بینی شده در نظام حقوقی ایران، دارای اختیارات وسیع تری نسبت به سایر شوراها می باشد و علاوه بر نظارت بر امور سایر شوراها، ارتباط با سایر دستگاه های اجرایی، تهیه طرح های قانونی را نیز به عهده دارد.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “نماینده شورای اسلامی دشتستان، به شورای عالی کشور راه یافت”

  1. فرهمند گفت:

    سلام. با آرزوی موفقیت برای ایشان به عنوان یک شهروند از ایشان می خواهم که گام بزرگی برای شهر برازجان برداشته شود که چهره شهر دستخوش تغییرات اساسی داشته باشد. و نظارت کافی داشته باشد برای عملکرد شورا. با آرزوی داشتن شهری زیبا وسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader