true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ- حیدر حیدری: بارها مشکلات مردم را گفته ام، از شهر برازجان گرفته تا سراسر دشتستان بزرگ، هر وقت مشکلی دیده فریاد زده و آن را پیگیری کرده ام.
پیگیری تا زمان رسیدن به نتیجه را قبول داشته و به آن معتقدم، هیچ وقت نتوانسته ام به خود اجازه دهم که کوتاهی ها، مشکلات و درد و دل های مردم را رها و بی اهمیت باشم، مشکلات مردم شهرم را مشکل خانواده خود دیده و حس کاملا دلسوزانه ای در این خصوص داشته ام.
در روزهای اخیر نیز به حول و قوه الهی با توجه به پیگیری‌هایی که در خصوص بی‌آبی و رفع مشکلات انشعاب لوله آب در منطقه آبرسانی شهر برازجان داشتم، رایزنی‌های لازم را با اداره آب کرده و به جد پیگیر این مسئله تا حصول نتیجه شدم، باور قلبی خود را تحقق بخشیدم، پیگیر شدم، تلاش کردم و نسبت به خواسته خود ایستادگی کردم تا برای مردم شهرم مانند گذشته از دل و جان کار کرده باشم، با همت و پشتکاری که در رساندن صدای مردم محله آبرسانی به مسئولان و مدیریت شرکت آب دشتستان داشته، با دلسوزی تمام و در نظر گرفتن تغییرات لازم در این محله، پیگیری جهت اصلاح وضعیت موجود را مدنظر قرار دادم.
خوشبختانه در کمتر از چند روز بعد از پیگیری من، راه حلی برای رفع مشکل این مسئله پیدا شد که اکنون باعث رضایتمندی خانواده هایی که در آن محل سکونت داشته و البته رضایت قلبی خودم شده است.
امیدوارم تمامی مسئولین مانند شرکت آب و فاضلاب دشتستان به مشکلات مردم توجه داشته و پیگیر برطرف کردن چنین مواردی باشند.
شورای محترم و شهردار محترم برازجان نیز باید با وجود طرح تفضیلی ۱۴۰۰ محله آبرسانی و خانه های که دارای سندهای عادی بوده را از بلاتکلیفی خارج کرده و شاهد سامان دهی این منطقه باشیم، تا در آینده دست مدیران آب و فاضلاب نیز برای تخصیص بودجه جهت انشعاب گذاری و لوله کشی منطقه باز باشد، در این صورت دیگر شاهد ایجاد چنین مشکلاتی نیستیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader