true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ- حیدر حیدری: در شهری چون برازجان که از سویی دارای تراکم جمعیت بالا  و از سوی دیگر در مقطعی از زمان مورد توجه اهالی برخی از شهرها و استان های همسایه برای دستیابی به اشتغال قرار داشته محرومیت را دراین خطه از دشتستان پررنگ تر کرده است. در سال های اخیر نیز این شهرستان مورد توجه برخی روستاها قرار داشته و همین موضوع موجب افزایش قیمت زمین و مسکن و در نتیجه گسترش محلات حاشیه ای و محروم شده است.

هر چند محلات کم برخوردار در برازجان تنها به حاشیه های شهر محدود نمی شود و در محلات جدیدالتاسیس هم شاهد محرومیت هستیم.
کم توجهی به نیازسنجی ها و مد نظر قرار ندادن اولویت ها  از جمله علل دوام محرومیت در بافت های کم برخوردار این شهر محسوب می شود، اما از یاد نباید برد که مطالبه گری مردم در مسیر احقاق حقوق شهروندی نیز از جمله مواردی ست که می تواند مدیران شهری را به سمت ارائه بهتر خدمات در این مناطق سوق دهد.
پس از بررسی هایی که در برازجان و در خصوص تاکسیرانی ها انجام شد، در برخی نقاط این شهر، تاکسی های کمتری تردد می کنند. این محله ها عبارتند از پیام نور، تامین اجتماعی، بلوار بسیج و … که علت این امر را باید پیگیری کرده و راه حلی برای برطرف کردن مشکل کم ترددی تاکسی داران در آن مسیر ها انجام شود تا ساکنین این محلات جهت تردد خود، دچار مشکل نباشند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader