true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
دشتستان بزرگ: عبدالکریم گراوند با اشاره به افزایش حساسیت‌ها نسبت به مسائل و آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: در مسائل و آسیب‌های اجتماعی در دو سطح ملی و استانی کار همزمان انجام می‌شود و شورای اجتماعی کشور اعتبارات استانی را هم ابلاغ کرده است.
به گزارش دشتستان بزرگ به نقل اژ سوک ؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر صبح دوشنبه در این آئین اظهار داشت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌ها است و تلاش ویژه‌ای در این راستا داریم.

عبدالکریم گراوند با اشاره به افزایش حساسیت‌ها نسبت به مسائل و آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: در مسائل و آسیب‌های اجتماعی در دو سطح ملی و استانی کار همزمان انجام می‌شود و شورای اجتماعی کشور اعتبارات استانی را هم ابلاغ کرده است. وی با اشاره به تشکیل شورای اجتماعی در کشور برای رسیدگی به مسائل و آسیب‌های اجتماعی افزود: با وجود ظرفیت‌های سازمان‌های دولتی انتظار داریم در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداریم. معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با تقدیر از خدمات امیری‌نژاد در دفتر امور اجتماعی استانداری، افزود: برزگرزاده از نیروهای توانمند و علمی است که امید است شاهد اقدامات کارساز در این حوزه باشیم. سرپرست جدید امور اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این نشست از ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه به عنوان یک اولویت مهم نام برد و اظهار داشت: افسردگی فردی و اجتماعی از جمله معضلات است و مردم باید به سمت شاد زیستن حرکت کنند. عباس برزگرزاده از توسعه و حمایت ویژه از سازمان‌های مردم‌نهاد در استان خبر داد و گفت: رشد سازمان‌های مردم نهاد استان از ۱۶ سازمان به ۱۲۵ سازمان آمار بسیار خوبی است که باید ادامه داشته باشد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader