true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی شورای شهر برازجان:قطار از برازجان عبور نمی کند و در بحث ورودی برازجان هیچ پیشرفتی نداشته ایم/استاندار:عبور قطار از برازجان و اصلاح ورودی هیچ ربطی به شورای شهر برازجان ندارد.

دشتستان بزرگ:در اولین روز از هفته دولت نشست رسانه ای پرسش و پاسخ استاندار بوشهر با اصحاب برگزار شد.

به گزارش دشتستان بزرگ:مصطفی سالاری در پاسخ به سوال خبرنگار دشتستان بزرگ در رابطه با سخنان قدوسی سخنگوی شورای شهر برازجان مبنی بر عدم پیشرفت در پروژه اصلاح ورودی برازجان و عدم عبور ریل قطار از برازجان اذعان داشت: سخنگوی شورای شهر برازجان خیلی چیزها گفته، عبور قطار از شهر برازجان چه ربطی به شورای شهر دارد؟ احتمالا شورای شهر مصوب کرده و ما اجرا نکرده ایم! 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دشتستان بزرگ در این مورد که سخنگوی شورای شهر برازجان این را هم گفته که برای ورودی برازجان هیچ برنامه ای در دست اجرا نیست، ابراز داشت: این را هم خیلی خوب گفته اند و ورودی برازجان اصلا ربطی  به شورای شهر برازجان ندارد چرا که پروژه ی وزارت راه و شهرسازی است و خارج از محدوده ی قانونی شهر است، البته کسی که روی راه آهن نظر می دهد، قطعا روی ورودی شهر هم نظر می دهد.

قابل ذکر است شب گذشته نشست رسانه ای سخنگوی شورای شهر برازجان(مرتضی قدوسی) مبنی بر رفع برخی ابهامات و مشکلات پیش رو برگزار شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader