true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

توسعه کلینیک‌های درمانی در استان بوشهر/بهبود اورژانس بیمارستان‌ها

دشتستان بزرگ:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: توسعه کلینیک‌های درمانی در استان، بهبود اورژانس بیمارستان‌ها و ارتقای هتلینگ مراکز درمانی بخشی از اقدامات صورت گرفته در استان است.

به گزارش “دشتستان بزرگ”، علیرضا رئیسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت درمان استان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است که تلاش داریم زمینه تداوم و استمرار این توسعه در سطح استان فراهم شود.

وی اضافه کرد: از یک سال قبل و به دنبال سیاست اصولی وزارت بهداشت، توسعه کمی و کیفی بخش‌های سرپایی در دستور کار قرار گرفته و بر همین اساس ساخت یا تجهیز و تکمیل کلینیک‌های شهرهای مختلف را شروع و خوشبختانه بخش بزرگی از آن تکمیل و افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: از جمله این طرح‌های می‌توان به کلینیک کوثر کنگان، کلینیک مشترک با هلال احمر در شهر دیر و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهدای خلیج فارس ۲ با همکاری هلال احمر اشاره کرد.

تجهیز کلینیک‌های استان

وی با اشاره به کلینیک جدید ملت بوشهر با استعداد ۲۵ مطب تخصصی و فوق تخصصی، ۱۰ یونیت مدرن دندان پزشکی و رادیولوژی و.. با تعرفه دولتی، بیان کرد: کلینیک ۱۷ شهریور برازجان نیز بعد از آتش سوزی در محل دبیرستان بهیاری افتتاح شد و تجهیزات آن از تمام درمانگاه‌های استان به‌روزتر است.

رئیسی از افتتاح کلینیک در دست ساخت دیلم توسط خیر محترم استاد دکتر سلطانزاده در آینده نزدیک خبر داد و افزود: کلینیک ویژه خورموج به ۴۰ درصد پیشرفت دارد که توسط خورشید حاجیانی از خیرین سلامت در دست ساخت است.

کلینیک دنداپزشکی برازجان در شرف افتتاح است

وی با بیان اینکه کلینیک دنداپزشکی برازجان در شرف افتتاح است، خاطرنشان کرد: کلینیک دندان پزشکی دیلم در دست آماده سازی است و کلینیک دندانپزشکی کنگان آماده بهره‌برداری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تخت‌های ویژه درمانی استان بوشهر از ۳۴ تخت در شهریور سال گذشته به ۷۸ تخت در ۱۰ ماه گذشته افزایش یافته است و شاهد توزیع کاملا استانی این تخت‌ها هستیم.

افتتاح تخت ویژه اطفال برای اولین بار در استان

وی با اشاره به افتتاح تخت ویژه اطفال برای اولین بار در استان، افزود: توسعه بیش از ۱۰۰ درصدی تخت‌های اورژانس شهدای خلیج فارس بوشهر که شامل ۲۲ تخت می‌شود از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

رئیسی با اشاره به ورود بیش از ۲۵ میلیارد تومان تجهیزات سرمایه ای بدون انتقال وجه از طریق هیئت امنای ارزی، افزود: ۲۶ یونیت دندانپزشکی کاملا مجانی از وزارت وارد و نصب شد که ۱۰ عدد در حال کار در کلینیک ملت هستند و مابقی به شهرهای برازجان، کنگان و دیلم ارسال و مراحل نصب آنها در حال اتمام است.

توسعه بخش‌های اورژانس

وی از توسعه بخش‌های اورژانس خورموج و گناوه و تامین اعتبار و دریافت وجه برای اورژانس دیلم خبر داد و بیان کرد: کاهش بیش از حد انتظار سزارین و تشویق وزارت از دیگر توفیقات درمانی در استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بهترین عملکرد هتلینگ و نوساری ساختار بیمارستان‌های فرسوده را داشته است ودانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌عنوان دانشگاه برتر شناخته می‌شود.

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader