true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: همچنان نبود آب در برازجان به چشم می خورد و تمام شدنی نیست، گویا پاییز هم برای ما مفهومی جز بی آبی ندارد.
متاسفانه گویا نه مسئولین استانی و نه مدیران شهرستانی، به دنبال برطرف نمودن مشکل بی آبی در برازجان نیستند، با آنکه فاصله زیادی با دریای بوشهر نداریم اما همچنان در عطش آب بسر می بریم.
وعده های مسئولین آب و فاضلاب نیز راه به جایی نمی برد، نه آبشیرین کنی که آب برازجان را به صورت پایدار تامین کند و نه آب از راه دیگری چه به وسیله چاه و چه خطوط انتقال وجود دارد، شاید هم ماجرای بی آبی در شهر برازجان، مانند تمامی مشکلاتی که برای این شهر در استان بوشهر وجود دارد و همچنان مورد بی مهری مسئولان بوشهری قرار گرفته از اهمیتی برای آنان که بر صندلی ریاست تکیه زده نداشته باشد.
شاید هم اگر برازجانی ها در بوشهر سکونت داشتند، دغدغه ای برای نبود آب نداشته و بی آبی را این گونه که برازجانی ها در تمامی ماه های سال، همچنان تجربه کرده و با آن دست و پنجه نرم می کنند، نداشتند.
مردادماه سال جاری بود که رئیس آب و فاضلاب دشتستان در گفتگو با دشتستان بزرگ خبر از بهبود وضعیت آب در روزهای پیش رو داد.
وی اظهار داشته بود؛ به زودی وضعیت آب پایدار شده و قطعی آب مانند روزهای تابستان نیست.
حال به سمت پایان آذر ماه نیز پیش رفته و همچنان وعده های مدیر آب و فاضلاب دشتستان در حد قول و وعده مانده است، متاسفانه در اکثر نقاط برازجان همچنان با آب نوبت بندی مواجه بوده و نمی توان روی وعده ها و ثابت شدن آب شرب هیچ حسابی باز کرد.
با آنکه مصرف روزانه آب شهروندان برازجانی با توجه به تغییر شرایط جوی کاهش یافته اما باز هم شاهد قطعی آب بوده و گویا هیچ بهبودی در وضعیت آب مشاهده نمی شود، متاسفانه در خصوص بهبود وضعیت آب نیز چاره ای نشده و فکری پایدار نمی شود.
مسئولین استانی و شهرستانی آب نیز در کنار مابقی مسئولانی که در قبال مردم وظایفی داشته، باید پاسخگو بوده و به تعهدات خود نسبت به مردم عمل کنند، نه آنکه بر طبل بی خیالی زده تا از دوران مدیریت خود بدور از حاشیه و در سکوت انتقادی فقط و فقط گذشت کرده و صندلی خود را حفظ کنند.
اما چرا مسئولین ما رفتن را بر ماندن ترجیه نداده تا شاید مدیر دلسوزی جایگزین آنها شده و برای یک روز هم که شده، خانواده های برازجانی استرس نبود آب را تجربه نکنند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader