true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 دشتستان بزرگ ؛ جلسه شورای اداری دشتستان با حضور اعضاء ،معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری ،نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به ریاست فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل جلسه داد .

به گزارش دشتستان بزرگ: در این جلسه ابتدا نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت رحلت آیت اله هاشمی رفسنجانی و با تقدیر از برگزار کنندگان مراسم نکوهداشت دکترسید محمد مهدی جعفری نهج البلاغه پژوه دشتستانی مطرح کشور و حامیان این مراسم بویژه نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم بوشهر و استاندار محترم ، گفت : معرفی نخبگان و آثارشان و جایگاه علمی و اخلاقی آنها نیاز امروز نسل جوان است .    
محمد باقر سعادت در ادامه اظهار داشت : با به بهره برداری رسیدن و تکمیل دو طرح سد دالکی و آبیاری نوین تحت فشار نخیلات شهرستان ،کشاورزی دشتستان به شکوفایی خواهد رسید .
وی در پایان سخنان خود با تقدیر از علی اصغرسلیمی فرد ریس دفتر سابق خود ،آقای نادر آزاده را به عنوان ریس دفتر جدید ومدیری دلسوز و پیگیر معرفی و خواستار همکاری همه مردم و مسولان با ایشان شد .

فرماندار دشتستان نیز ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش از فرهنگیان شهرستان که در تحقق اهداف آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کوشا هستند تشکر و از مردم دشتستان به جهت حضور باشکوه آنان در مراسم ارتحال آیت اله هاشمی رفسنجانی در شهرها و روستاها به ویژه شهر برازجان قدردانی کرد و گفت : آیت اله هاشمی با منش تدبیر و عقلانیت و بر اساس مشی اعتدال در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بسیار مؤثر بوده است .

دکتر ارسلان زارع در ادامه به دستاوردهای دولت تدبیر و امید پرداخت و ثبات امنیت و آرامش اجتماعی را نتیجه تلاش های دولت ،پشتیبانی مردم ،اجرای منویات مقام معظم رهبری و رشادت نیروهای مسلح دانست .

رئیس شورای اداری دشتستان با اشاره به لزوم تحقق منشور حقوق شهروندی ، طرح ارتقای حقوق شهروندی در مدارس متوسطه اول و دوم دشتستان مهم دانست از مسولان و مردم خواست در این راستا همکاری بیشتری نمایند .

فرماندار دشتستان  در ادامه به دستاوردهای اقتصادی دولت و رشد بالای پنج درصدی به گواه موسسات بین المللی از جمله بانک جهانی نیز پرداخت و اظهار امیدواری نمود با فعال شدن طرح های اقتصادی اشتغال زا ، ضمن افزایش تولید در سال اقتصاد مقاومتی زمینه بهبود معیشت مردم فراهم آید .

دکترزارع در پایان ضمن تاکید به مسولان بر استفاده بهینه از فرصت ها برای خدمت رسانی به مردم و تلاش برای تکمیل طرح های عمرانی با کیفیت مطلوب در زمان مناسب، گفت: در دهه فجر امسال ۱۳۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد .
   
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز گفت : مردم استان بوشهر با تاریخ پرافتخار خود در  فداکاری ،مبارزه با استکبار و استعمار و همچنین معرفی نخبگان خود به جامعه شایسته بهترین خدمات هستند .

 عبدالکریم گراوند با بیان اینکه توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی در گرو وحدت است ،اظهار داشت : تجربه نشان داده است همواره گروه و جامعه ای پیروز است که در مدیریت آن از همه سلایق و نظرها استقبال و استفاده بهینه کرده باشد .

وی افزود : فلسفه جکومت اسلامی خدمتگزاری به مردم است و همه مسولان با این دیدگاه باید به خدمتگزاری بپردازند . معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با تاکید براینکه خدمات دولت می بایست به طور مناسب به سمع و نظر مردم برسد ،گفت:عملکرد دولت تدبیر و امید در عمر سه ساله خدمتگزاری خود با وجود همه مشکلاتی که پیش رو داشته است در زیر سایه انقلاب اسلامی بسیار مثبت و درخشان بوده که نیاز است همه مدیران برای معرفی و انعکاس بیشتر این خدمات به مردم تلاش بیشتری نمایند .

 گراوند در ادامه با اشاره به نتایج مطلوب اجرای طرح تحول نظام سلامت ، ابراز داشت : موضوعی که در گذشته خانوادهای ایرانی را آزار می داد هزینه های بالای درمان بود که با اجرا شدن این طرح سهم پرداختی بیماران از ۸۰ درصد به کمتر ۴ درصد رسید که موجبات رضایتمندی فراوان عموم مردم را به دنبال داشت.

ایشان موفقیت  و دستاورد برجام را متعلق به نظام جمهوری اسلامی و مردم دانست و این دستاورد را فراجناحی قلمداد نمود .

شایان ذکر است در پایان این جلسه سرپرستان جدید  ادارات جهادکشاورزی ، امور مالیاتی ،راهداری و حمل و نقل ،مسکن و شهرسازی ،بهزیستی ،ورزش و جوانان ،آموزش و پرورش شبانکاره و پلیس راهور معرفی گردیدند.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader