true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
در آئین معارفه سرپرست جدید شهرداری برازجان چه گذشت؟

دشتستان بزرگ: آیین معارفه سرپرست شهرداری برازجان، ظهر امروز در محل شهرداری برازجان برگزار شد.

به گزارش دشتستان بزرگ، رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در این آئین اظهار داشت: من و اعضای شورا روی انتخابی که داشته و انجام شد، از عملکرد احمدی راضی بودیم، تا لحظه آخر ایشان در شهرداری ماند تا حقوق پرسنل پرداخت شود، وی نسبت به شهرداری و پرسنل تعصب داشت و مجموعه را رها نکرد، می توانست پیگیر بیمه نشود اما پیگیری کرده و ادامه داد، وی چند کار خوب را استارت زد و تا حدودی نیز کارها را به سرانجام رساند.

ارسطو قائدی برازجانی اضافه کرد: عباسی را به عنوان سرپرست جدید معرفی کرده و انتظاراتی که از وی داریم این است که کارهای مردم روی زمین نماند، پروژه ها نیز فعال شوند، سرپرست بودن وی، مانعی برای انجام کارهایش نشود.

وی اظهار داشت: امید داریم مدیران نیز همکاری کامل را با سرپرست جدید شهرداری داشته و کار مردم را پیگیری کنند، چه سرپرست باشد و چه شهردار، پرسنل کار خود را انجام می دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان ادامه داد: قول می دهیم در اسرع وقت و حتی دو سه روز آینده، شهردار معرفی شده و استعلامات لازم انجام شود تا برازجان بدون شهردار نماند، فردا ساعت ۱۰ جلسه انتخاب شهردار را داشته و نهایتا تا پایان هفته شهردار معرفی می شود.

قائدی برازجانی خاطرنشان کرد: شورا نیز همچنان انسجام خود را حفظ کرده و وظایف قانونی خود را انجام دهد، از سرپرست جدید نیز انتظار می رود پروژه ها را پیگیری کرده و تلاش کند که کارها به عقب نیوفتد.

سرپرست جدید شهرداری برازجان نیز در این مراسم گفت: با کمال میل و افتخار با همکاری پرسنل، تا زمانی که سرپرست باشم با تمام قدرت کارها و امورات شهرداری را پیش می برم.

امرا.. عباسی عطیبه اضافه کرد: شهرداری برازجان، پتانسیل انسانی و ظرفیت بسیار بالایی داشته اما از نظر تجهیزات و امکانات شرایط خوبی ندارد و نیازمند تجهیزات و امکانات دیگری است، اما دلیل بر کم کاری و توجیه نشده و همه ما و پرسنل فکر و ذکر خدمت رسانی به مردم است تا شاهد پیشرفت برازجان باشیم.

وی اذعان داشت: پروژه های جدیدی را استارت زده و در بحث خدمات شهری کمبود نیرو، شرایط نامطلوب تجهیزات باغبانی، کمبود ناظر و… از مسائلی است که باید در ‌دستور کار اعضای شورای ششم قرار گرفته و نواقص آن برطرف شود.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “برازجان، بدون شهردار نماند/ انتخاب شهردار جدید در روزهای آتی”

  1. کوروش کوروش گفت:

    سلام و عرض ادب،
    آقایان شورا آیا انتخاب یک شهردار خوب اینقدر سخت است که هنوز موفق به انتخاب شهرداری قوی برای برازجان عزیز نشده اید،مردم خسته شده اند از حرف های قشنگ بدون از عمل، قدر رای مردم را بدانید،نگذارید مردم از انتخابشان پشیمان شوند.
    با تشکر، دلسوز شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader