true

ویژه های خبری

true
    امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازگشت معجزه آسای جوان برازجانی پس از مرگ در اثر برق گرفتگی/ مصدوم ۲۰ دقیقه مرده بود

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از فکرشهر: جوان برازجانی که عصر امروز دچار برق گرفتگی شده و ۲۰ دقیقه در همان حالت مانده بود و بعد از نجات نیز نبض و تنفس نداشت، به طرز معجره آسایی به زندگی بازگشت…

 -:

جوان برازجانی که عصر امروز ـ دوشنبه، ۸ شهریور ۹۵، دچار برق گرفتگی شده و ۲۰ دقیقه در همان حالت مانده بود و بعد از نجات نیز نبض و تنفس نداشت، به طرز معجره آسایی به زندگی بازگشت.

به گزارش دشتستان بزرگ، این جوان، عصر امروز در ابتدای خیابان سازمانی برازجان در حال کار روی پایه ی برق بوده که دچار برق گرفتگی می شود و ۲۰ دقیقه در همین حالت می ماند تا اورژانس موفق می شود وی را از ارتفاع پایین آورده و عملیات احیا را آغاز کند.

 مسوول اورژانس و فوریت های پزشکی ۱۱۵ دشتستان با تایید این خبر به خبرنگار فکرشهر گفت: ساعت ۱۹:۲۵ با اورژانس تماس گرفتند و ماموران ما در محل حاضر شدند و ۱۳ دقیقه طول کشید تا مصدوم را از تیر برق پایین آورده اند.

مهدی فروزان کمالی افزود: موقعی که مصدوم را پایین آوردند، نه ضربان قلب داشته و نه تنفس و بچه های ما عملیات احیا را در اورژانس انجام می دهند و هم زمان وی را به بیمارستان هم منتقل می کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه عملیات احیا در بیمارستان تکمیل می شود و عملیات موفقیت آمیز بوده و با دادن شوک، تنفس و ضربان قلب مصدوم برمی گردد.

فروزان کمالی، اضافه کرد: در حال حاضر، وضعیت فرد مصدوم خوب است و خوشبختانه در حال بهتر شدن بوده و احیا شده است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader