true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
پیام عضو شورای شهر برازجان در پی انتخاب شهردار این شهر:

دشتستان بزرگ: یکی از اعضای شورای شهر برازجان، با ارسال متنی به پایگاه خبری تحلیلی دشتستان بزرگ، ضمن تاکید بر لزوم شفافیت آرا، گزینه انتخابی خود را جهت تصدیگری پست شهرداری برازجان، اعلام کرد.
متن این پیام بدین شرح است:

ضمن تشکر از صبر و حوصله مردم و خداقوت به اعضای محترم شورا، امروز شورای اسلامی شهر برازجان، جلسه ی انتخاب شهردار برازجان را در اتاق شیشه ای برگزار و به اصلی ترین وظیفه ی شورای شهر جامه ی عمل پوشاند و وعده خود در جهت شفافیت سازی محقق ساخت.
انتخاب شهردار، همراه با فراخوان شناسایی افراد شایسته، زمینه ورود جوانان نخبه، جهادی، متخصص و متعهد را محقق ساخت وطراز این دوره انتخاب شهردار را بالا برد ونشان داد می توان بدور از شائبه، انتخابی بر اساس معیارها و ارزش ها داشت. اگر چه با برداشتن یک گام در این راه تکلیف ساقط نشده است ورسیدن به چنین هدفی با تمام ابعاد آن راهی طولانی دارد.

اینجانب صدیقه مهدویان پور بر خود لازم می دانم ضمن تشکر از دو جوان شایسته این شهر که با دعوت از طرف جامعه علمی و فرهیخته اعلام امادگی کردند جناب آقای دکتر کیانوش صمیمی جوان نخبه( انصراف دادند) و علی نامی نظری کاندیدای محترم ، که در فرصتی اندک، قبول دعوت نمودند، تشکر کنم و عزت و سربلندی و توفیق بیشتر ایشان را از خداوند متعال خواستارم. و مهم تر از همه تشکر ویژه دارم نسبت به لطف و محبت مردم عزیز نسبت به بنده در جهت صبر و حوصله و گذشت از ناملایمات و همچنین از جامعه فرهیخته دانشگاهی که همراه همیشگی ما هستند تشکر ویژه داشته دارم.
اما در پایان ماراتن انتخاب شهردار که رسالت شورا بود، جناب اقای قدوسی با ۴ رای موافق به عنوان شهردار و امانت دار مردم برازجان انتخاب و بنده به سهم خود این انتخاب را به ایشان تبریک گفته و آرزوی موفقیت ایشان در خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم این دیار را دارم.
اکنون بر خود لازم میدانم جهت اعتلای طرح شفافیت آرا که از ابتدا شعار ما بوده و هست به سمع مردم شریف برازجان برسانم که حقیر پس از تحقیق و ارزیابی سوابق داوطلبان رای خود را به آقای نامی نظری اختصاص داده و از ایشان و سایر بزرگوارانی که برای تصدی سمت شهرداری داوطلب شده تشکر به عمل آورم
خادم مردم برازجان
صدیقه مهدویان پور

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader