true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/ کشمکش ها بر سر انتخاب شهردار برازجان بالا گرفت؛

دشتستان بزرگ: عضو شورای شهر برازجان در گفتگو با دشتستان بزرگ اظهار داشت: امرا… عباسی سرپرست کنونی شهرداری که یکی از گزینه های انتخاب شهردار نیز بوده، انصراف خود را برای شهردار شدن، کتبا به شورا تحویل داده و خواستار ادامه فعالیت در زمینه سرپرستی خود می شود.

به گزارش دشتستان بزرگ؛ وی افزود: جلسه صبح امروز شورا با حضور تمامی اعضا، به منظور انتخاب شهردار برازجان از بین آقایان برزگر، قدوسی و نامی نظری برگزار می شود.

این عضو شورا اضافه کرد: قرار بر این بود که برای انتخاب شهردار در دو مرحله رای گیری شود، در ابتدا دو نفر انتخاب شده و در پایان برای نفر منتخب و نهایی رای گیری شود، بنابراین دور اول رای گیری صورت گرفته و نامی نظری ۵ رای را دریافت، برزگر و قدوسی نیز هر کدام موفق به کسب ۴ رای از طرف اعضای شورا می شوند.

وی اذعان داشت: نامی نظری به دور دوم رای گیری راه یافته و فردا با رای گیری مجدد بین قدوسی و برزگر، یکی از آنها به دور دوم و رقابت با نامی نظری رفته تا شهردار برازجان از بین دو گزینه نهایی انتخاب شود.

عضو دیگر شورای شهر برازجان نیز در گفتگو با دشتستان بزرگ اظهار داشت: فردا جلسه انتخاب شهردار برازجان برگزار شده و شهردار برازجان از بین آقایان نامی نظری، قدوسی و برزگر انتخاب می شود.

وی افزود: در نشست امروز انتخاب شهردار برازجان، متاسفانه برخی از اعضای شورا اختلاف نظراتی در خصوص انتخاب شهردار پیدا کرده و یکی از آنها نیز در جلسه با ناراحتی اعلام کرد که رای گیری را قبول نداشته و نشست شورا را زیر سوال می برد، از همین رو نیز جلسه با اختلاف بین برخی از اعضای شورا به پایان رسیده و به انتخاب شهردار ختم نمی شود.

این عضو شورا اضافه کرد: با توجه به ناراحتی برخی از اعضای شورا در خصوص تصمیمات گرفته شده امروز در جلسه، اختلاف نظرها در خصوص انتخاب شهردار و عدم احترام به نظرات اعضای شورا بالا گرفته و پایان جلسه اعلام شد تا فردا تصمیمات جدیدی در خصوص انتخاب شهردار گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده، احتمال رای آوردن نامی نظری بالاتر است، چرا که در وهله اول از درصد آرای بیشتری برخوردار بوده و در وهله دوم نیز هر کدام از اعضای شورا که خواستار رای آوردن قدوسی و یا برزگر بودند و نامزد مورد نظر خود را در فینال انتخاب شهردار نبینند، به نامی نظری رای می دهند، البته نباید فراموش کرد که نامی نظری از گزینه های انتخاب شهردار در آبپخش بوده که موفق به کسب آراء توسط اعضای این شورا نمی شود.

طبق شنیده های دشتستان بزرگ، یکی از اعضای شورای شهر برازجان نیز خارج از وقت جلسه، پیشنهادی مبنی بر شهردار شدن به برخی از اعضای شورا داده اما با موافقت هیچ کدام از شوراییان روبرو نشده و از ادامه طرح این مسئله جلوگیری می کند.

همچنین شنیده شده پیش از این نیز کیانوش صمیمی نیز که از گزینه های شهرداری بود از شرکت در این دوئل، صرف نظر کرده و در نهایت انتخاب گزینه های شهرداری بین سه نفر انجام شده بود.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “از انصراف ۲ گزینه تا پیشنهاد عضو شورا برای شهردار شدنش! / گزینه احتمالی چه کسی است؟”

  1. محمد حسن کریمی گفت:

    این شورا که محمدی را حذف کرد بهتره جمع کنه و بره چرا که هیچ کدام نه لیاقت شورا و نه شهردار بودن را دارا هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader