true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
http://media.mehrnews.com/d/2016/04/14/4/2048776.jpg?ts=1484712149247 دشتستان بزرگ: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: در راستای اجرای طرح های امید ۲۱ زمین چمن مصنوعی در این شهرستان احداث شده است.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از مهر؛ محمد حسینی صبح شنبه در اختتامیه مسابقات فوتسال جام فجر امید در بخش مرکزی شهرستان دشتی اظهار داشت: برگزاری این مسابقات به منظور استفاده از فضاهای ورزشی و پر کردن اوقات فراغت جوانان است.

وی با بیان اینکه ایجاد رقابت سالم سلامت نسل جوان و بالا بردن شور و نشاط  اجتماعی از دیگر اهداف این مسابقات است، افزود: مسابقات فوتسال جام فجر امید با حضور ۴۰ تیم در روستاهای بخش مرکزی، کاکی و شنبه و طسوج و شهر خورموج در حال برگزاری است.

حسینی خاطرنشان کرد: اجرای طرح امید اجتماعی از طرح‌های ارزنده استاندار بوشهر بوده که در این طرح زمین‌های چمن مصنوعی و بوستان‌های امید در سطح شهرستان احداث شده است.

وی همچنین ایجاد فرصت برابر در راستای تحقق عدالت و رفع تبیض از اهداف دیگر این طرح عنوان کرد.

مسئول برگزاری مسابقات جام فجر امید نیز گفت: در این دوره از مسابقات با حضور ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمه در روستای محمد آباد و چارک برگزار شد.

محمد طلائیان افزود: در پایان دو تیم روستای محمد آباد و وراوی به فینال راه پیدا کردند که در نهایت تیم محمد آباد در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر یک به قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader