true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: پایگاه خبری دشتستان بزرگ در ستون حرف های شما، درد دل مخاطبین را منعکس کرده و سعی در رساندن صدای آنان به گوش مسئولین دارد.
لذا مطالب منتشر شده در این ستون، بدون دخل و تصرف دشتستان بزرگ، تهیه شده است.
شما مخاطب گرامی نیز می توانید، مشکلات و صحبت های خود را از طریق پل ارتباطی ما، منتشر نمائید.

حرف های شما:

سلام
حق میدهم برخی از نامزدهای انتخابات نسبت به رد صلاحیت اعتراض داشته باشند اما معرکه گیری در فضای مجازی و بیانیه دادن چه معنایی دارد؟
اگه رد صلاحیت شدین و واقعا قصد خدمت داشتید، کاندید دیگری که تایید صلاحیت شده و اصلح تر بوده رو پیدا کرده و بهش کمک کنید، کسی که قصد خدمت داشته باشد که معرکه گیری و بیانیه دادن را آن هم به هر قیمتی و با هر بیانی در فضای مجازی منتشر نمی کند، آقا شما قصد خدمت داشتی الان صلاح دیده شده که شما توانایی نداشته و یا مشکلاتی در این زمینه دارید، بی خیال بشید.
مسئله دیگه ای هم هست که واقعا دوست دارم منتشر کنید، توی یکی از گروه ها دیدم که یکی از اعضای شورای شهر برازجان چنان معرکه گرفته بود و گلایه می کرد که اگه کسی ایشون رو نشناسه میگه چه خبر بوده، اصرار داشت که کلی برنامه داشته و نذاشتن توی ۴ سال اجرایی کنه و حالا که می خواد اجرا کنه تایید صلاحیت نشده، آخه یکی نیست بهش بگه اگه واقعا میخواستی خدمت کنی تا حالا حداقل به باغچه یه بیل زده بودی!

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader