true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: پایگاه خبری دشتستان بزرگ در ستون حرف های شما، درد دل مخاطبین را منعکس کرده و سعی در رساندن صدای آنان به گوش مسئولین دارد.
لذا مطالب منتشر شده در این ستون، بدون دخل و تصرف دشتستان بزرگ، تهیه شده است.
شما مخاطب گرامی نیز می توانید، مشکلات و صحبت های خود را از طریق پل ارتباطی ما، منتشر نمائید.

حرف های شما:

با سلام خدمت تمامی شما دوستان عزیز و مسؤولان محترم
در پی برگزاری امتحانات پایان ترم کلاس‌ های دوازدهم به صورت حضوری ما دانش‌آموزان استان اصفهان، بوشهر و به ویژه شهر برازجان به این نحوه برگزاری امتحانات اعتراض داریم و خواستار برگزاری آزمون‌های به صورت مجازی هستیم.
زیرا اجحاف است که یک دانش‌آموز چندین کتاب را با آموزش مجازی پشت‌سر بگذارد و به اتمام برساند و امتحانات این قشر از جامعه به صورت حضوری برگزار شود.
ما کلاس دوازدهمی‌ها اگر آموزش حداقل ۳ روز در هفته به صورت حضوری بود هیچ اعتراضی به برگزاری آزمون‌ها به صورت حضوری نداشتیم.
مسأله دیگر اینکه در حال حاضر در پیک چهارم کرونا به سر می بریم و حضور دانش‌آموزان در یک فضای بسته باعث افزایش مبتلایان به کرونا خواهد شد و سلامتی دانش‌آموزان و خانواده‌شان را به خطر می‌اندازد.
ما دانش‌آموزان اصفهان, بوشهر و شهر برازجان از وزیر بهداشت می‌خواهیم که به این شرایط توجه کنند و به ستاد مبارزه با کرونا شرح دهند و امتحانات پایان ترم را مانند آموزش به صورت مجازی و بر خط برگزار کنند.

ما دانش آموزان دوازدهم خواهان لغو امتحان های مجازی هستیم.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “امتحانات پایه دوازدهم را مجازی بگیرید  ”

  1. ywnsarkya گفت:

    واقعا جای تأسف دارد برای وزیر کشور که به جان دانش آموزان توجه نمی‌کند
    اصلا از مجازی بگزریم این واقعا چطور برنامه ی امتحانی هستش که برای فلسفه که کتاب دشواری هست باید ۳۶ ساعت وقت داد به‌نظر من که آقای وزیر… مسئول جامعه هستش بااینکه واقعا قید جان مارو زدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader