true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵

دشتستان بزرگ: شیوع ویروس کرونا در کشور همچنان به عنوان بزرگترین دغدغه هموطنان خودنمایی می‌کند و تلاش مسئولین برای جلوگیری از گسترش روزافزون این ویروس مرگبار ادامه دارد.

توصیه‌ی کارشناسان به عدم خروج از منزل در کنار رعایت دیگر نکات بهداشتی و به دنبال آن طرح خلوت شدن شهرها یکی از حیاتی ترین راهکارهایی است که متولیان حوزه‌ی بهداشت و سلامت امیدوارند نقش مهمی در روند مبارزه با خطر فراگیرتر شدن کرونا ایفا کند.

در همین زمینه شهرداری برازجان نیز جهت کمک به این طرح و جلوگیری از ترددهای غیرضروری در سطح شهر نسبت به لغو خدمات دهی اتوبوسهای شهری اقدام نمود. در این راستا و با دستور محمدحسن محمدی شهردار برازجان، تمامی اتوبوسهای خطوط واحد شهری برازجان از روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه از چرخه‌ی خدمت رسانی به شهروندان خارج گردیده و تا اطلاع ثانوی نسبت به سرویس دهی اقدام نخواهند کرد.

امید می‌رود شهروندان برازجانی که تاکنون با رفتار مسئولانه‌ی خود توانسته‌اند بارها شهر برازجان را به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در مبارزه با کرونا معرفی کنند این بار نیز با مشارکت داوطلبانه در پویش “در خانه بمانیم” همراهی خود را با طرح مبارزه با ویروس کرونا به منصه ظهور برسانند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader