true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۴ دی ۱۴۰۴

دشتستان بزرگ: میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با هدف تکریم ارباب رجوع و ارائۀ هر چه سریعتر و بهتر خدمات ، در محل ستاد این شرکت استقرار یافت. به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر: امراله پاراد گفت: بر اساس بخشنامۀ ابلاغی ریاست جمهوری و مصوبۀ هیئت دولت و به منظور ارائۀ خدمات به موقع و راهنمایی های لازم به مردم و مراجعان، میز خدمت در ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر راه اندازی شد.

مدیرعامل، تسهیل و تسریع در پاسخگویی، پیگیری­ درخواست های شهروندان، رعایت قانون حفظ حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سردرگمی مراجعان را از جمله ضرورت های استقرار میز خدمت عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری ازفعالیت های بخش مشترکین، به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت شهری و روستایی واگذار شده است، گفت: شهروندان بوشهری می توانند برای استفاده از خدمات غیرحضوری شرکت به سامانۀ خدمات غیرحضوری آن به آدرسhttp://pay.bedc.ir مراجعه کنند. آنها همچنین با مراجعۀ حضوری به میز خدمت یا تماس تلفنی از طریق تلفن گویا قادر به ثبت درخواست خود و پیگیری آن خواهند بود.

در ادامه، پاراد رسیدگی به سامانۀ الکترونیکی مردم و دولت (سامد) را نیز از جمله خدمات میز خدمت دانست که همشهریان می توانند درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را در آن ثبت کرده و پاسخ را از طریق همین سامانه دریافت کنند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader