| ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
|---|---|---|---|---|---|---|
| « آذر | ||||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | |||
- ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت درج خبر:۲۱:۳۵
- بدون دیدگاه
دشتستان بزرگ: میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با هدف تکریم ارباب رجوع و ارائۀ هر چه سریعتر و بهتر خدمات ، در محل ستاد این شرکت استقرار یافت. به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر: امراله پاراد گفت: بر اساس بخشنامۀ ابلاغی ریاست جمهوری و مصوبۀ هیئت دولت و به منظور ارائۀ خدمات به موقع و راهنمایی های لازم به مردم و مراجعان، میز خدمت در ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر راه اندازی شد.
مدیرعامل، تسهیل و تسریع در پاسخگویی، پیگیری درخواست های شهروندان، رعایت قانون حفظ حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سردرگمی مراجعان را از جمله ضرورت های استقرار میز خدمت عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه بسیاری ازفعالیت های بخش مشترکین، به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت شهری و روستایی واگذار شده است، گفت: شهروندان بوشهری می توانند برای استفاده از خدمات غیرحضوری شرکت به سامانۀ خدمات غیرحضوری آن به آدرسhttp://pay.bedc.ir مراجعه کنند. آنها همچنین با مراجعۀ حضوری به میز خدمت یا تماس تلفنی از طریق تلفن گویا قادر به ثبت درخواست خود و پیگیری آن خواهند بود.
در ادامه، پاراد رسیدگی به سامانۀ الکترونیکی مردم و دولت (سامد) را نیز از جمله خدمات میز خدمت دانست که همشهریان می توانند درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را در آن ثبت کرده و پاسخ را از طریق همین سامانه دریافت کنند.
دیدگاه ها