true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۴ دی ۱۴۰۴

دشتستان بزرگ: سامانۀ تلفن گویای شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با هدف ارائۀ بهتر خدمات غیرحضوری این شرکت و تکریم ارباب رجوع راه اندازی شد. به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، پرویز فرزین پور مدیر دفتر روابط عمومی گفت: به منظور حفظ حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و همچنین تحقق بخشی از اهداف راهبردی این شرکت (۸۰۸۰) – کاهش  خاموشی ­ها به ۸۰ دقیقه برای هر مشترک و تلفات انرژی به ۸ درصد و مراجعات مردمی به صفر تا سال ۱۴۰۵- سامانۀ تلفن گویای شرکت به شمارۀ ۲۰-۳۳۳۳۲۷۱۹-۰۷۷ راه اندازی شد.

فرزین پور، تسریع در ارائۀ خدمات و پاسخگویی مناسب، آشنایی بهتر با فرایندهای شرکت، صرفه جویی در زمان و هزینه، پاسخگویی به سوالات عمومی مراجعان، مشاورۀ تلفنی، نظرسنجی و ارائۀ انتقادات، پیشنهادات و شکایات را از جملۀ مهمترین دلایل راه اندازی سامانۀ تلفن گویای شرکت دانست که با هدف رفاه حال شهروندان ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با توسعۀ هر چه بیشتر خدمات الکترونیک، زمینۀ تکریم ارباب رجوع را فراهم ساخته است و توانسته گامی موثر در جلب رضایتمندی مشترکان شرکت فراهم کند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader